celeron 850 OEM (asus slot 1 bracket) koeling ??

Pagina: 1
Acties:

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
Wat voor koeling moet ik hierop gooien ??? De CPU + bracket krijg ik morgen binnen en ik heb geen ervaring met het monteren van OEM CPU's in een bracket en slot 1. Zijn er meer mensen die een celly op deze manier hebben draaien die misschien weten waar ik op moet letten ? Hoe zit het met de bevestiging ? Of eventueel wat namen van standaard en makkelijk verkrijgbare koelers, zodat ik weet waar ik morgen naar ik op zoek moet gaan..

alvast bedankt voor replies...

Verwijderd

koelertje wordt er toch gewoon bijgeleverd?

• under-world
niet dat ik weet ???

ik heb een OEM besteld en geen boxed...

(ik heb wel ervring met het plaatsen van slot 1 CPU's en socket 370 maar geen ervaring met die convertors...)

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 22:42
alle redelijke koelers kunnen erop, tenzij ze echt tew groot worden, maar dat kun je opmeten natuurlijk

• under-world
Ik moet dus gewoon voor een slot 1 koeler gaan kijken en geen fcgpga koeler ? Die bracket heeft 4 van die gaten ofzo ??

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 22:42
Op maandag 03 september 2001 21:24 schreef osama het volgende:
Ik moet dus gewoon voor een slot 1 koeler gaan kijken en geen fcgpga koeler ? Die bracket heeft 4 van die gaten ofzo ??
WEL een FCPGA koeler nemen! Dat socketje zit wel op de convertor maar is verder identiek aan die op mobo's.

• under-world
kijk dat wilde ik nu even weten.... De bevestiging is dus dezelfde als een FCPGA koeler (via een clipje) en niet zoals bij een slot 1 koeler via 4 gaten.... Dan kom ik er wel uit... -thanks-

Verwijderd

Volgens mij lost dit je probleem op :
[topic=152092]
er staat (ongeveer 1/4de naar beneden)een foto en uitleg
over je slocket.

• under-world
was mijn nooit opgevallen..... :+

thanks man !!
Pagina: 1