Toon posts:

Packerd Hell geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat voor een geluidskaart er in mijn pak-em-beet 3 jaar oude packerd hell pc zit (pentium celeron 333) want ik word nbix wijzer van de restorecd, die ik weiger te gebruiken. en om de kast open te maken heb ik een breekijzer nodig, want die is "zo mooi vormgegeven" dattie niet open te krijgen is, en nou heb ik geeeen idee wat voor een drivers ik nodig heb...

drivers... mhhh hoort dit nou onder software?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sorry, maar daar kan je beter even de Packert hell Helpdesk voor mailen met je typenummer. Want met een "packertbell pc van drie jaar oud" Weet echt niemand welke geluidskaart erinzit |:(.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Vast wel, want Packerd bell gebruikt echt vaaaaaaak van die standaar geluidskaartjes. daarnaast is de packerd hell help desk maar 3,50 gulden per minuut, omdat je naar de UK moet bellen ;)

Ik dacht eerst een Aztech, maar daarvan hebbik al 12 drivers op los gelaten en het werkt nog steeds niet... nu geloof ik echt dat het een software verhaal word. sorry

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

misschien dat iemand een link naar een proggie weet waarmee je info kan oproepen over je geluidskaart ???

Verwijderd

Ik heb nog wel een telefoon nummer van packerd hell dat gewoon een normaal telefoonnummer is van de werkplaats.

We hebben namelijk hier een pack en bell de helpdesk staan waarvan we altijd hebben gezecht tegen packerd bell dat er een fout zit in of het geheugen of de processor. Maar ze bleven aan komen kakken met nieuwe mobo`s. De laatste 3 maanden van de garantie ( Dus na ruim 9 maanden draaien ) heeft het systeem niet naar zijn behoren gedraait. En toen kwamen ze op de kakken met een nieuwe processor en nieuw geheugen ( Wat wij al de hele tijd liepen te gillen ) En wat denk je? Draaien als een zonnetje dat ding !

Dit tikte aardig aan in de telefoonkosten. Dus hbben ze ons het nummer gegeven van de technische dienst in NEDERLAND ( ook wel handig ) Je we konden deze dan voor lokaal tarief bellen.

Ik zal kijken of ik er morgen voor je achter kan komen... Post morgen wel of het gelukt is ja / nee.

• Bertrik
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2023
Zit die geluidskaart op je PCI bus?
Zo ja, dan moet het mogelijk zijn om de PCI product/vendor IDs te vinden, waarmee je weer verder kan zoeken. Heb je al een programmaatje als SiSoft Sandra geprobeerd?

Verwijderd

aureal vortex

kijk op de site van aureal,

hier staat een proggie op en die zegt precies wat het is!!!

ik hoop dat je hiermee verder geholpen bent!!

greetz La Gomera :P

Verwijderd

Topicstarter
Thank you verrrrrrrrrrrrrrrry much

Verwijderd

Topicstarter
eeehm ,wat is die site van aureal want aureal.com doet het niet echt..... echt niet

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 21:12 schreef Childsplay het volgende:
Vast wel, want Packerd bell gebruikt echt vaaaaaaak van die standaar geluidskaartjes. daarnaast is de packerd hell help desk maar 3,50 gulden per minuut, omdat je naar de UK moet bellen ;)
Sorry hoor, is maar 10 cent per minuut.

waarschijnlijk zit er een onboard geluidskaartje in. Mail het serienummer maar even. Vrijdag avond moet ik weer werken, dan zoek ik het wel even op.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op maandag 03 september 2001 21:05 schreef Childsplay het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor een geluidskaart er in mijn pak-em-beet 3 jaar oude packerd hell pc zit (pentium celeron 333) want ik word nbix wijzer van de restorecd, die ik weiger te gebruiken. en om de kast open te maken heb ik een breekijzer nodig, want die is "zo mooi vormgegeven" dattie niet open te krijgen is, en nou heb ik geeeen idee wat voor een drivers ik nodig heb...

drivers... mhhh hoort dit nou onder software?
Als eens overwogen om op de packard bell site te kijken? Achterop je pc staat namelijk een modelnummer. En alle drivers op de ftp site van packard bell staan gerangschikt op dat nummer. Bovendien kan je ook google zoeken op dat nummer, wil ook wel eens succes hebben.

Je kan ook eens in je handleiding kijken, daar wil ook nog wel eens het een en ander instaan.

Die kast is btw makkelijk open te krijgen: Bij de packard bell kast die ik onder handen heb gehad (desktop) was het een kwestie van twee schroefjes en open schuiven
Pagina: 1