Hoi Allemaal,
Ik ben opzoek naar een speaker systeem voor mijn nieuwbouw huis.
Daarbij probeer ik alles zo wireless-less te maken, dus bekabeld.
Toch wil ik wel met de modernste technieken aan de slag.
Een centraal systeem met twisted audio pairs, en versterker lijkt mij dan niet zo modern /en of flexibel. Maar misschien heb ik dat mis.
Power-over-Ethernet PoE, is leuk maar geen must. Ethernet kabel lijkt me wel een must.
Ik wil eigenlijk in verschillende kamers losse speakers hebben. Die het liefste de zelfde muziek kunnen afspelen (bijna alleen maar spotify) maar dan ook soms ook wat anders per kamer.
Ik heb toch wel even gegoogled maar kom vooral uit op wifi/bluetooth speakers uit.
Budget is er niet, maar ik ben geen audiofiel en hoef dus ook niet iets highends.
Tweakers zou me toch wel verder moeten kunnen helpen.
Weet iemand een goed merk en /of systeem?
Ik ben opzoek naar een speaker systeem voor mijn nieuwbouw huis.
Daarbij probeer ik alles zo wireless-less te maken, dus bekabeld.
Toch wil ik wel met de modernste technieken aan de slag.
Een centraal systeem met twisted audio pairs, en versterker lijkt mij dan niet zo modern /en of flexibel. Maar misschien heb ik dat mis.
Power-over-Ethernet PoE, is leuk maar geen must. Ethernet kabel lijkt me wel een must.
Ik wil eigenlijk in verschillende kamers losse speakers hebben. Die het liefste de zelfde muziek kunnen afspelen (bijna alleen maar spotify) maar dan ook soms ook wat anders per kamer.
Ik heb toch wel even gegoogled maar kom vooral uit op wifi/bluetooth speakers uit.
Budget is er niet, maar ik ben geen audiofiel en hoef dus ook niet iets highends.
Tweakers zou me toch wel verder moeten kunnen helpen.
Weet iemand een goed merk en /of systeem?