Checkm8 Activation Lock Bypass Tool voor Macbook

Pagina: 1
Acties:
  • 704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isman
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 21:51
Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met checkm8 tools op een macbook pro?

Ik heb namelijk een macbook Pro i9 uit 2019 in 2022 aangeschaft van een bedrijf die van een oud medewerker is geweest helaas konden we zijn apple ID ww niet meer achterhalen.

Nu is er een tool van checkm8 een bypass tool om apple id te omzeilen en wil dit graag uitvoeren ($ 99,00)

Ik wil namelijk weten na aanschaf van deze software of deze meerdere keren te gebruiken is, ik ben bang dat het de eerste keer fout kan gaat bij mij en wil niet nog eens $99,00 betalen. ben hier niet zo handig in. op youtube is er voldoende over te vinden maar niemand/site geeft aan of het een eenmalig iets is.

En ook snap ik deze tekst niet op de site van checkm8:

ATTENTION
THIS IS A TETHERED BYPASS. IF YOUR DEVICE EXPERIENCES A ⛔️HARD REBOOT⛔️, YOU WILL
NEED TO PERFORM A RE-BYPASS.

alvast bedankt!

Correct me if iam wrong, don't just me with the name NoOb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42

nelizmastr

Goed wies kapot

Je bent afgezet in ieder geval. Als je niet eens een harde reboot mag doen (bijv. Nvram reset, of hard uitzetten en weer aan) dan is het maar een simpele software hack, en ja die zijn doorgaans eenmalig. Tenzij je een license key oid hebt.

Zolang het apparaat nog gekoppeld is aan andermans Apple ID zal hij nooit helemaal van jou worden, tenzij je met de aankoopbon (de originele, niet van jou eigen koop) naar Apple gaat en hen ernaar laat kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door nelizmastr op 27-07-2023 21:23 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
isman schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:18:
ATTENTION
THIS IS A TETHERED BYPASS. IF YOUR DEVICE EXPERIENCES A ⛔️HARD REBOOT⛔️, YOU WILL
NEED TO PERFORM A RE-BYPASS.
Dit betekent dat je de checkm8 hack opnieuw moet uitvoeren na een harde reset van de MacBook.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
En opstarten in het recovery menu door cmd-r in te drukken tijdens boot en dan een volledig verse install te doen?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isman
Ja misschien wel afgezet. maar volgens mij heb ik na aankoop alles opnieuw geinstaleerd.
na wat maleware te hebben gehad, dacht ik laat ik maar weer alles even opnieuw te instaleren toen kreeg ik bij activation een halve mail te zien en dat was van ex medewerker alleen ww wist de eigenaar niet.

Dat van apple weet ik heb contact met ze gehad, ze gaven aan als je de bon nog hebt kunnen wij misschien is doen, anders niet. ben toen naar het bedrijf gegaan en ze zijn gaan zoeken en volgens boekhouder zou ex medewerker deze in zijn bezit hebben. contact met hem opnemen wilde ze niet, volgens mij hadden ze een probleem met hem of anders om 8)7
nelizmastr schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:23:
Je bent afgezet in ieder geval. Als je niet eens een harde reboot mag doen (bijv. Nvram reset, of hard uitzetten en weer aan) dan is het maar een simpele software hack, en ja die zijn doorgaans eenmalig. Tenzij je een license key oid hebt.

Zolang het apparaat nog gekoppeld is aan andermans Apple ID zal hij nooit helemaal van jou worden, tenzij je met de aankoopbon (de originele, niet van jou eigen koop) naar Apple gaat en hen ernaar laat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isman
Helaas pindakaas voor mij geen resultaat.
SirLenncelot schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:34:
En opstarten in het recovery menu door cmd-r in te drukken tijdens boot en dan een volledig verse install te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42

nelizmastr

Goed wies kapot

Zonder bon ben je het bokje ja. Moet wel heel goedkoop zijn geweest, gezien de restwaarde van Intel machines niet heel denderend meer is.

Met een 2015 heb ik voor iets van €70 een hardware fix gekocht voor een firmware password, dat was tenminste permanent :/

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We gaan hier niet helpen met het omzeilen van een beveiliging, zeker omdat we niet kunnen verifiëren dat je de legitieme eigenaar bent (en we ook niet mensen met minder goede bedoelingen willen helpen). Dit topic gaat dan ook op slot.

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 27-07-2023 23:06 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.