Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Je krijgt zowieso geen 2 volle maanden terug, slechts een deel er van. Veel zal het niet zijn denk ik.Op maandag 03 september 2001 20:49 schreef LiquidSilver het volgende:
Weet iemand van jullie misschien na hoeveel dagen geen verbinding hebeen je geld terug krijgt?
Gaat over @home Maastricht, had laatst ergens gelezen 2 dagen per maand eruit = geld terug.
Waar of niet? En waar kan ik dat terugvragen dan?
Heb van donderdag t/m vandaag storing gehad, was enige hier. Maar dat zijn wel 3 dagen in aug en 2 in sept. dus zou maanden geld terug zijn
Ik ben toch malle pietje niet!
Hoe het precies zit weet ik niet maar dat is waarschijnlijk wel te vinden op de pagina van essent maastricht 
[@Home pagina Help]
Maastricht@Home abonnees kunnen bellen met Nutsbedrijven Maastricht.
telefoonnummer: 043 3505777
[@Home pagina Help]
Maastricht@Home abonnees kunnen bellen met Nutsbedrijven Maastricht.
telefoonnummer: 043 3505777
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
"wij krijgen" zoiezo lekker veel geld terug 2 maanden amper verbinding 
edit:: perongeluk op quote butten geduwd
edit:: perongeluk op quote butten geduwd
Oh, da's ook niet de moeite.Op maandag 03 september 2001 22:15 schreef The Legend het volgende:
[..]
Je krijgt zowieso geen 2 volle maanden terug, slechts een deel er van. Veel zal het niet zijn denk ik.
Had ergens zoiets gehoord, leek mij ook al sterk....
en dan?Op maandag 03 september 2001 23:32 schreef aarninkron het volgende:
ik d8 3 dagen...
Verwijderd
geen idee...
kijk even bij de voorwaarden ofzo van @home..
of misschien staat er wat op members.home.nl/gebruikers
Nee, zie zo snel niks, kijk morgen nog wel ff.Op maandag 03 september 2001 23:39 schreef aarninkron het volgende:
geen idee...
Lees algamene voorwaarden !
Je hebt recht op teruggave van het abbonomentsgeld na 3 dagen offline te zijn geweest door opzet of grove nalatigheid van Essent@home (of maastricht@home). Je krijgt een evenredig gedeelte van het abbonomentsgeld terug dus 4 dagen offline = 89.95/30 (of 31) * 4. Verder moet je het ook gemeld hebben.
Je hebt recht op teruggave van het abbonomentsgeld na 3 dagen offline te zijn geweest door opzet of grove nalatigheid van Essent@home (of maastricht@home). Je krijgt een evenredig gedeelte van het abbonomentsgeld terug dus 4 dagen offline = 89.95/30 (of 31) * 4. Verder moet je het ook gemeld hebben.
Merci.Op dinsdag 04 september 2001 10:39 schreef PolarBear het volgende:
Lees algamene voorwaarden !
4 dagen offline = 89.95/30 (of 31) * 4 = 12 piekjes.
Dan neem je wel veel moeite voor dat beetje geld wat je krijgt.
En @home ligt er niet vaak uit. ( hier in het noorden iig nog niet 1 keer)
En @home ligt er niet vaak uit. ( hier in het noorden iig nog niet 1 keer)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik neem de moeite niet.Op dinsdag 04 september 2001 17:44 schreef PeeDjeeH het volgende:
4 dagen offline = 89.95/30 (of 31) * 4 = 12 piekjes.
Was hier ook nog nooit zo lang. Voor de rest 2x eens uurtje eruit op 1œ jaar.En @home ligt er niet vaak uit. ( hier in het noorden iig nog niet 1 keer)
Juist, je wou gewoon ff weten of dit mogelijk was.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Lees algemene voorwaardenOp dinsdag 04 september 2001 18:58 schreef PeeDjeeH het volgende:
Juist, je wou gewoon ff weten of dit mogelijk was.
Pagina: 1