Monitor gaat in power saving mode bij sommige spellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_147
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-07 15:43
De monitor van mijn zoon gaat sinds vandaag in power saving mode bij bepaalde spellen (Metro 2033, The Crew).
Bij andere spellen werkt hij perfect. GTA5 en nog verscheidene andere.

Als ik Alt+Tab naar een ander Windows programma, komt het beeld direct terug. Dus computer werkt dus gewoon. Ook als ik over de task bar hover, zie ik in de pop up dat het spel aan het opstarten is, en ook van tijd verandert de screenshot daarin. Dus het spel werkt ook echt.
Enkel geen beeld.

Computer:
Intel Core i7-4770, 16GB RAM, AMD RX480.
Ook net in een andere behuizing geplaatst, met goede 550W voeding, die moet dat dus wel kunnen trekken.

Net ook laatste drivers van AMD gedownload, dus dat zou ook goed moeten zijn.
Wat is hier aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:18

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zet je helderheid eens flink omlaag in het osd menu van het scherm, blijven er dan meer draaien, of later in die power saving, dat zit het toch in de backlite van het scherm lijkt me, hang em eens aan de tv, dan heb je ook zo in de gaten of het opgelost is, en het dus het scherm is?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_147
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-07 15:43
Helderheid maakt geen verschil.
Het lijkt me eerder iets digitaal, drivers of firmware.
Maar computer had geen update gekregen voor de problemen plots begonnen.
Geen idee wat hier aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:18

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

mss de herz instelling ingame, dat hij daar ergens fout gaat, 50 ipv 60 oid.. zet vsync eens aan in de game die problemen geeft?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®