PTZ Tuya en Onvif camera

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nossie63
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02:53
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een PTZ camera voor bij mijn voordeur. Dit is in een portiek dus het kan met een indoor camera.

Maar wat ik zoek is een camera die via de Tuya compatible app bediend kan worden maar ook werkt met mijn Synology NAS, dus of compatible met Surveillance Station of het Onvif protocol ondersteund. De camera moet wel een mogelijkheid hebben om opgehangen te worden.

Dus niet alleen een RTSP stream waarbij er geen PTZ besturing mogelijk is.

Op AliExpress heb ik er wel wat gevonden maar ik bestel liever in Nederland bij een betrouwbare zaak/webshop.

Op Ali zijn ze er voor zo'n € 50,-. In Nederland zijn ze best lastig te vinden voor een leuke prijs.

Ik weet dat de Action deurbel ergens in het menu een mogelijkheid heeft om Onvif aan te zetten maar het staat nergens vermeld. Heeft er iemand een LSC camera met Onvif?

Ik wil deze combinatie omdat ik het bediengemak van Tuya/Smart Life/LSC app wil en de beweging en audio detecties wil opnemen op m'n NAS.

Ik hoor graag jullie ervaringen en aankoopadviezen.

Met vriendelijke groet,

Nossie

Alle reacties

• studiodubio
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-11 13:43
Hoi, beetje late reactie en weet niet of je inmiddels al een Tuya camera gekocht hebt maar je zou de camera kunnen rooten voor Onvif: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=62163