Hoi Allemaal
Ik kom er niet uit, welke samsung tablet/telefoon of Digital audio player (die op open android 7 draait)
NOOIT functioneert de usb verbinding naar verwachting.
Nu loop ik weer tegen de android 7.1 aan. Usb stekker inpluggen en verbinden met W10. USB-A naar USB-C Windows krijgt niet te zien wat er op het SD schijfje staat. Sommige folders verschijnen wel sommige weer niet.
Formateren op het android device en dan op W10 het SD kaartje volschieten geeft wisselend succes.
Werp ik het SD kaartje uit en reboot ik android dan verschijnen sommige mappe ineens weer wel en andere nog steeds niet.
Bij de moderne samsung Os-en vergelijkbare gedragingen.
Is dit nou Windows die loopt te kloten of probeert android me gek te maken?
Het gaat om muziek bestanden varierend van flac 44k1 tot DSF files.
Maar ergens in de map eigenschappen lijkt het al fout te gaan.
Kan iemand hier kaas van maken?
Ik kom er niet uit, welke samsung tablet/telefoon of Digital audio player (die op open android 7 draait)
NOOIT functioneert de usb verbinding naar verwachting.
Nu loop ik weer tegen de android 7.1 aan. Usb stekker inpluggen en verbinden met W10. USB-A naar USB-C Windows krijgt niet te zien wat er op het SD schijfje staat. Sommige folders verschijnen wel sommige weer niet.
Formateren op het android device en dan op W10 het SD kaartje volschieten geeft wisselend succes.
Werp ik het SD kaartje uit en reboot ik android dan verschijnen sommige mappe ineens weer wel en andere nog steeds niet.
Bij de moderne samsung Os-en vergelijkbare gedragingen.
Is dit nou Windows die loopt te kloten of probeert android me gek te maken?
Het gaat om muziek bestanden varierend van flac 44k1 tot DSF files.
Maar ergens in de map eigenschappen lijkt het al fout te gaan.
Kan iemand hier kaas van maken?