:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j791iyrhvoIoO7nQsi4pW6zF.jpg?f=user_large)
Mon Bazou
Ik zag dat er nog niks op het forum was van dit spel. Ik vind het zelf erg leuk om te spelen. Het lijkt een beetje op My Summer Car, maar is wat minder frustrerend. Het speelt zich af op het platteland in Canada in 2005. Als speler krijg je een oude truck voor je dagelijkse werkzaamheden en een Konig (BMW?) in erg slechte staat voor races die je gedurende het spel kunt upgraden.
Om geld te verdienen kun je in het begin van het spel pizza's bezorgen, brandhout verkopen aan je broer, canabis verkopen aan je vrienden en straatraces doen. Meer geld valt te verdienen aan het verkopen van mapple syrup aan de federation en het verkopen van grotere hoeveelheden cannabis aan de dealers als je wat verder in het spel bent.
:strip_exif()/f/image/iqisi1TL2jKGSEIfV2gZD3w5.jpg?f=fotoalbum_large)
Om een beetje begeleiding te bieden aan de speler hangen er todo-lists met taken in de schuur.
/f/image/Yx9TPYMn3JD2WXBP3CwPm1Qg.webp?f=fotoalbum_large)
De speler heeft verschillende mensen met wie hij vriendschappen kan opbouwen door er mee te praten. Als de vriendschap goed genoeg is geven ze je iets. Ook je moeder kun je bellen met de telefoon (schijnbaar is de vriendschap met je moeder niet optimaal
Er is een kaart (met M op te roepen), de speler woont rechtsonder op de kaart (waar roulotte/aanhangwagen staat).
/f/image/CVV0NnCsXwZgxy0jZBUKlBgh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8vc8g3T81wSmlwMumar2JQ6Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Mon Bazou Wiki https://monbazou.fandom.com/wiki/Mon_Bazou_Wiki
Bugs
Er is een bug dat als je dood gaat in de oude truck je bij de outside view alleen nog maar R als versnelling en 0 als snelheid ziet. Dit wordt opgelost in de volgende update (voor mij was het opgelost door de buggy in elkaar te zetten, als je ook de raceauto unlocked hebt moet je die ook in elkaar hebben).
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 29-07-2023 08:39 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.