Hosting met aantal klanten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10 13:12

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Hopelijk kunnen jullie mij in de juiste richting sturen. Tijdens de Corona periode aantal jaar geleden ben ik samen met vriend een VOF gestart om te kijken wat het nu inhoud om een eigen bedrijfje te hebben.

Nu Corona weer achter ons ligt en wij beide een drukke baan hebben, willen wij stoppen.

Momenteel hebben wij een resellerpakket (Antagonist) met daarop 4 klanten die bij ons domein/hosting afnemen. Hierbij doen wij het bouwen en onderhouden van de website en bij 1 klant ook de huisstijl.

Wij willen dit overdragen/verkopen aan een nieuwe beheerder, zodat wij kunnen stoppen.

Op internet heb ik gezocht naar overname van bedrijven en dergelijke, maar dan praten ze over een omzet van 10k tot 1mil.

Wij hebben 4 klanten, dus de omzet per jaar is nog geen 1000,-.

Hopelijk hebben jullie suggesties.

Groet,

Nitro

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wellicht kan de KvK hierbij jullie helpen? Je zou ook kunnen overwegen om aan te geven bij de klanten dat jullie willen stoppen per een bepaalde datum en daarbij aangeven dat jullie de klanten willen helpen bij de overstap naar een nieuwe hoster? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defragging
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-08-2023

Defragging

Azerbaijan

Je bedrijf verkopen ? :D Aan andere hoster?

Paint power 🖌️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:10
Nog geen 1.000 euro per jaar met 4 klanten, die dus hosting afnemen en waarvoor jullie onderhoud aan website doen (uurtje-factuurtje neem ik aan)? Dat gaat helemaal nergens over. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand deze klanten wil overnemen, laat staan er voor betalen.

Misschien is de makkelijkste manier om deze klanten over te (laten) zetten naar een standaard Antagonist account. Dan kunnen jullie er gewoon tussenuit stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Defragging schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 13:49:
Je bedrijf verkopen ? :D Aan andere hoster?
Ja, dat is toch wat een overname impliceert? :) Daar heeft TS dus reeds naar gekeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Nouja verkopen is wellicht een 'groot' woord, maar iemand die dit verder wil uitbreiden en er een aantal klanten bij willen. Iedereen moet ergens beginnen toch.

Voor een starter die dit erbij wil doen of dergelijke zijn 4 klanten een leuk instap moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-09 10:17

Orphu

(Space)nerd

Ik ken wel een startend iemand die dit misschien wel wilt, ik zal je een pb sturen :)

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Tazzios

..

Het is ook wat onduidelijk wat er nu door jullie gebouwd is. Een compleet CMS of gebruik je wordpress oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Simple wordpress website die alleen informatief zijn. Dus op het moment als de website het een halve dag niet doet, dan is er geen man over boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:37

BCC

Heb je het al aan Antagonist gevraagd ? Die willen je vast helpen.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 11:51
Ik denk niet echt dat je dit verkocht kan krijgen.
De winst is zo klein ten opzichte van de risico's en het gedoe om te gaan migreren, ik denk dat het eieren voor je geld kiezen is..
Je bespaart je het meeste kopzorgen als je het overdraagt aan Antagonist ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Hier mag een slotje op, momenteel volgen er gesprekken en onze klanten gaan naar een nieuwe eigenaar.

Pagina: 1