Toegang tot apple ID overleden persoon

Pagina: 1
Acties:
  • 1.326 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-03 22:34
Goedemiddag,

Gisteren helaas het vervelende nieuws gehad dat mijn schoonbroer is overleden.
Nu is het zo dat we wel zijn iphone / Imac hebben, maar geen wachtwoord(en). Zowel de toegangscode van de Iphone alsmede het wachtwoord van zijn Imac niet.

Uiteraard wil ik in zijn telefoon / Mac komen, maar dit wordt erg lastig zonder deze codes.
Ik heb naast zijn gebruikelijke informatie (NAW, email, geboorte datum etc.) geen idee wat de wachtwoorden kunnen zijn.

Is de enige optie contact opnemen met Apple? Of zijn er andere manieren dit te achterhalen?
Ik snap uiteraard dat deze vraag misschien niet realistisch is in het geval van bijvoorbeeld diefstal, maar ik wilde toch graag een poging wagen.

Sta ondertussen in de wacht bij Apple, maar dit duurt nu al enige tijd en helaas zonder succes.

Ik hoor het graag.

Bvd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Defragging
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-08-2023

Defragging

Azerbaijan

Gecondoleerd....

Zeker, je moet contact opnemen met Apple support.

En als je wel toegang hebt tot de iCloud.com account > je zelf toevoegen als Een erfeniscontact

https://support.apple.com/nl-nl/HT212360

[ Voor 5% gewijzigd door Defragging op 26-07-2023 12:36 ]

Paint power 🖌️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oxfordpelican
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:36
Ik heb dit ook meegemaakt bij het overlijden van mijn oma. Niemand wist de code van haar iPad.
Uiteindelijk contact met Apple gehad en moest de overlijdensakte sturen. Daarna werd de iPad ontgrendeld door Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Gecondoleerd en sterkte met dit verlies.

Om te voorkomen dat het topic richting de illegale tooling gaat, moet ik het toch sluiten. Als je contact opneemt met Apple dan kunnen zij je helpen, zoals hierboven ook is aangegeven.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.