Topic volgen TS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58
Ik zie regelmatig topics waarbij een TS een vraag of discussiepunt stelt, en daarna overige gebruikers volledig op elkaar los gaan, en daardoor reacties van een TS ondergesneeuwd raken.

Nu hebben we een topic volgen knop, helemaal prima, maar is het mogelijk om een topic volgen knop voor enkel TS te hebben? Stel de TS geeft een update over een bepaalde situatie of vraag, dan krijg je daar de notificatie van en niet van andere gebruikers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kvy3uVzbq_hp2OZgGhM9v4rqlN4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mw140lwBSL1gxkJOSLTNDMRB.png?f=user_large

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Ik heb een gerelateerd feature request ingeschoten die dit probleem wat breder aanpakt: remco_k in "Feature: Owner lock om speculatie(en escalatie) te voorkomen"

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Zijn hier toevalig al updates over? Want ik vind dit zelf ook een hele mooie toevoeging die ik graag zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
NicoHF schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:05:
Zijn hier toevalig al updates over? Want ik vind dit zelf ook een hele mooie toevoeging die ik graag zou willen hebben.
Nee helaas, ook niet van één van de devvers. Misschien dat @crisp kan bevestigen of het implementeerbaar is of niet, en zo ja, of het op de backlog staat of niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 18-09-2023 22:09 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Niet online
Quad schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:06:
[...]

Nee helaas, ook niet van één van de devvers. Misschien dat @crisp kan bevestigen of het implementeerbaar is of niet, en zo ja, of het op de backlog staat of niet.
Jammer, hoop dat het mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Technisch zou dat mogelijk zijn, maar het staat op dit moment nog niet op enige backlog.

Intentionally left blank

• NicoHF
  • Niet online
crisp schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:10:
Technisch zou dat mogelijk zijn, maar het staat op dit moment nog niet op enige backlog.
Zou het toegevoegd kunnen worden of hoe kunnen we anders er voor zorgen dat het toegevoegd gaat worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Genoeg duimpjes op de topicstart

Alles kan stuk.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:10
@remco_k 12 hier en 15 op jou TS. Ik vind het niet bijzonder veel duimpjes. Eigenlijk gewoon bar weinig.

Ik zie in beide niet veel heil eerlijk gezegd.

Topic volgen voor alleen een TS update is een nice to have. Maar ook niet meer dan dat. Het gaat mij geen enorm usability of ander voordeel geven. Het is ook een pleister op het probleem ipv een echte oplossing.

Wat betreft jouw idee. Mods hebben al de mogelijkheid om te locken. Na een privébericht van TS kan er dan een unlock plaatsvinden. Dus het enige wat je bereikt is een auto unlock op basis van een bericht van TS. De waarde is imo beperkt tov het werk wat hiervoor verzet moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Craven schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:40:
@remco_k 12 hier en 15 op jou TS. Ik vind het niet bijzonder veel duimpjes. Eigenlijk gewoon bar weinig.
Alleen wordt er tegenwoordig niet meer naar de duimpjes gekeken. ;) Mooie features beleid (nieuwe aanpak)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• NicoHF
  • Niet online

Topic volgen voor alleen een TS update is een nice to have. Maar ook niet meer dan dat. Het gaat mij geen enorm usability of ander voordeel geven. Het is ook een pleister op het probleem ipv een echte oplossing.

Wat betreft jouw idee. Mods hebben al de mogelijkheid om te locken. Na een privébericht van TS kan er dan een unlock plaatsvinden. Dus het enige wat je bereikt is een auto unlock op basis van een bericht van TS. De waarde is imo beperkt tov het werk wat hiervoor verzet moet worden.
Aantal duimpjes zeggen niet zo heel veel, denk namelijk niet dat dit gedeelde van Tweakers veel bezocht worden.
Eigelijk zouden dit soort dingen ergens prominent getoont moeten worden om echt een goed beeld te kunnen krijgen of er animo voor is.

Bv een selectie groep maakt een keuze van door laten gaan of niet en dat er dan een popup ofzo verschijnt met de vraag of je dit zou willen hebben 'ja' of 'nee', dan heb je een echt goed beeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Topic volgen voor alleen een TS update is een nice to have. Maar ook niet meer dan dat.
Uiteraard is het een nice to have, Het is in mijn ogen een extra functie bovenop een bestaande functie, die ik 90% van de gevallen voldoet.
Het gaat mij geen enorm usability of ander voordeel geven. Het is ook een pleister op het probleem ipv een echte oplossing.
Mij wel, ik neus graag rond in veel topics zonder daar actief aan bij te willen dragen, omdat een vraag of een probleem van TS mij interesseert maar de meningen van anderen niet, omdat veel topics binnen een dag 200 reacties kunnen hebben, en met Topic volgen knop word ik geattendeerd op elke reactie, en niet alleen die van TS.

Heel veel posts zijn ook in de categorie, en, heeft @ts al een update? Met Topic Starter volger wordt dat ondervangen?

En er is niet echt een probleem, omdat een forum ruimte biedt voor discussie, dus zie ik dit niet als een pleister.
Ik zie in een reactieveld al mogelijkheid tot ruimte voor een vinkje: "Ontvang alleen een notificatie als topicstarter een nieuwe reactie heeft geplaatst."
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5UmYGkMGEux0Q-5H9BvWyISRaEg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vojOsTM6amhdnNwsIBBsZ9R7.jpg?f=fotoalbum_large

PVOutput☀️

Pagina: 1