Goede morgen iedereen, na 2 gesprekken is er mij een baan aangeboden waarbij ik bruto een stuk meer ga verdienen. Echter als ik dit omreken naar netto komt dit op een verschil van ongeveer 400 euro.
Dit heeft mij toch aan het twijfelen gezet om van baan te wisselen.
Daarnaast is de reistijd momenteel ongeveer 5 minuten met de auto en 10-15 minuten met de fiets. Als ik van baan wissel is het ongeveer een half uur rijden met de auto, waarbij er een grote kans is op file of ik binnendoor door een stadscentrum moet gaan rijden.
Gezien de netto stijging heb ik het idee dat ik er eigenlijk niet veel op vooruit ga financieel en of prive vlak juist wel op achter uit ga.
Wat denken jullie van de ontvangen aanbieding?
Ik heb 2 jonge kindjes van 2 en 4 jaar, quality time met de kids vind ik zeer belangrijk.
Dit heeft mij toch aan het twijfelen gezet om van baan te wisselen.
Daarnaast is de reistijd momenteel ongeveer 5 minuten met de auto en 10-15 minuten met de fiets. Als ik van baan wissel is het ongeveer een half uur rijden met de auto, waarbij er een grote kans is op file of ik binnendoor door een stadscentrum moet gaan rijden.
Gezien de netto stijging heb ik het idee dat ik er eigenlijk niet veel op vooruit ga financieel en of prive vlak juist wel op achter uit ga.
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wat denken jullie van de ontvangen aanbieding?
Ik heb 2 jonge kindjes van 2 en 4 jaar, quality time met de kids vind ik zeer belangrijk.
[ Voor 3% gewijzigd door sjtienuh op 26-07-2023 16:19 ]