Ik heb onderstaand systeem in 2014 gebouwd:
Voor wat ik ermee doe is het nog prima, ik merk alleen bij World of Warcraft dat het beestje wat moeite begint te krijgen met raids en andere drukke plekken (fps zakt naar 6-10 voor een paar seconden en gaat dan weer omhoog). Welke upgrade gaat mij hier het meest bij helpen, en voor zo min mogelijk geld?
Gaat meer geheugen hierbij helpen? Heeft het zin om te kijken naar een andere videokaart? En zo ja, welke raden jullie aan?
Ik wil maximaal 150 euro uitgeven, maar liefst minder.
Als het even kan wil ik nog een jaar of 2-3 met deze bak doen, en dan iets nieuws bouwen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i3-4150 Boxed | € 95,04 | € 95,04 |
1 | Moederborden | Asus B85M-G | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | ASUS GTX750TI-PH-2GD5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMZ8GX3M1A1600C10 | € 40,61 | € 40,61 |
1 | Voedingen | Corsair CX550M | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Sandisk Solid State Drive 128GB | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 135,65 |
Voor wat ik ermee doe is het nog prima, ik merk alleen bij World of Warcraft dat het beestje wat moeite begint te krijgen met raids en andere drukke plekken (fps zakt naar 6-10 voor een paar seconden en gaat dan weer omhoog). Welke upgrade gaat mij hier het meest bij helpen, en voor zo min mogelijk geld?
Gaat meer geheugen hierbij helpen? Heeft het zin om te kijken naar een andere videokaart? En zo ja, welke raden jullie aan?
Ik wil maximaal 150 euro uitgeven, maar liefst minder.
Als het even kan wil ik nog een jaar of 2-3 met deze bak doen, en dan iets nieuws bouwen.