Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Als je nou om te beginnen eens een andere FDD zou proberen.......
Mocht dat niet werken, dan praten we verder
Mocht dat niet werken, dan praten we verder
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
kabeltje een paar keer op een andere manier of ander stuk vd kabel proberen
bij mij werkt et ook niet als ik em er opnieuw insteek omdat ik hem verkeert om doe ofzow
bij mij werkt et ook niet als ik em er opnieuw insteek omdat ik hem verkeert om doe ofzow
Verwijderd
Mijn oude floppy drive had op een gegeven ogenblik ook moeite met het lezen van floppies. En als ie, ze al kon lezen, wilde die ze formatteren.
Bios nagekeken, kabeltjes gecheckt,bus lucht erin gespoten,
bracht helaas geen soelaas
Heb inmiddels dus een nieuwe floppy drive
Bios nagekeken, kabeltjes gecheckt,bus lucht erin gespoten,
bracht helaas geen soelaas
Heb inmiddels dus een nieuwe floppy drive
Heb net ff 2 andere fdd geprobeerd, doet 'ie het nog steeds niet.
de originele was net 3 maanden oud en de andere 2 waren al uit wat oudere pc's p1 en 486.
Kabeltje zit er goed in (kan maar op 1 manier), is de aansluiting op me mobo nou verrot ofzo?
de originele was net 3 maanden oud en de andere 2 waren al uit wat oudere pc's p1 en 486.
Kabeltje zit er goed in (kan maar op 1 manier), is de aansluiting op me mobo nou verrot ofzo?
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
werkt je originele ook in een andere machine? is je FDD-controller misschien gaar?
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
zit je kabel wel goed op je mobo?
Let op he, rode draad = pin1. Veel mensen (waaronder ik) vergeten dat wel eens, en dan snappen ze niet waarom het niet werkt. En je moet ook de connector hebben NA het twisted gedeelte (dus helemaal op het einde van de kabel) Anders wordt hij aangestuurd als B:\ (of /dev/fd1)
Ik zou dus je kabels nog maar eens bekijken, en kijken of je die FDD wel op een ander mobo werkend krijgt.
Anders denk ik dat je FDD-controller kaduuk is...
Let op he, rode draad = pin1. Veel mensen (waaronder ik) vergeten dat wel eens, en dan snappen ze niet waarom het niet werkt. En je moet ook de connector hebben NA het twisted gedeelte (dus helemaal op het einde van de kabel) Anders wordt hij aangestuurd als B:\ (of /dev/fd1)
Ik zou dus je kabels nog maar eens bekijken, en kijken of je die FDD wel op een ander mobo werkend krijgt.
Anders denk ik dat je FDD-controller kaduuk is...
Move HA -> O&IO
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1