Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Hoewel het een afdankertje is, wil ik graag de Ipad Air (2013) gebruiken voor wat notities, dus echt als digitaal schrijfblok.Onenote enz werken niet, omdat het maar tot IOS 12.5.7 gaat. Maar de app Notities ga ik me ook wel mee redden.

Tot zover de intro, want ik wil eigenlijk een stylus gebruiken. Mijn vingers werken wel voor handgeschreven notities, mijn nagel ook, maar een harde stylus, balpen, ander plastic staafje werken allemaal niet.

Het scherm zou Capacitief moeten zijn. Waarom werkt je vingernagel dan wel, maar een echte stylus niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:52

dragonhaertt

@_'.'

Je nagel werkt ook niet, maar je vinger is dan zo dicht op het scherm dat dat genoeg is om als aanraking gedetecteerd te worden.

Er zijn genoeg stylus-achtige producten op de markt die werken met capacitieve schermen. Vaak met een rubber achtig puntje.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ok, dus rubber zou wel moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:52

dragonhaertt

@_'.'

greatgonzo schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:40:
ok, dus rubber zou wel moeten werken?
Gewoon rubber?
Geen idee

Maar als je googled op "touchscreen stylus" of "capacitive touch pen" dan vind je duizenden producten van 1 tot tientallen euro's

Veel touchscreen apparaten van het formaat iPad worden ook gewoon geleverd met zo'n dergelijk pennetje.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.