Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Converge-
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13:42
Ik ben een tijdje geleden het linker oortje (volledige speaker, niet enkel het dopje) van mijn Sony WF-1000XM4 kwijt geraakt. Find my device heeft niets opgeleverd en nu zit ik dus met een case en een rechter oortje. Ik kan nergens een betrouwbare website vinden die een extra (linker) oortje kan aanleveren. Fixpart.be lijkt een rechter oortje in stock te hebben maar geen linker. Daarnaast kost dit al bijna even veel als een volledig nieuwe set..

Op Ebay vind ik verschillende aanbiedingen uit Amerika, maar ook enkele reacties dat koppelen met apparaten in andere landen niet altijd lukt.

Sony zelf geeft bitter weinig info op hun website en geeft geen onderdelen verkoper in benelux..

Weet er iemand waar ik dit onderdeel kan terugvinden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:14
Ik lees eigenlijk overal dat het niet goed gaat om een enkel oortje te vervangen. Is er misschien een inruil of upgrade optie om de XM4 met de XM5 te vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Ik zou je rechteroortje + case verkopen en gewoon een nieuwe set kopen. Alleen je linkeroortje vervangen zal niet goed gaan zoals @swhnld al zegt, die zitten ook onderling gekoppeld (je ziet maar één Bluetooth apparaat als je deze met je telefoon of PC koppelt) en die koppeling kun je niet (zomaar) sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Converge-
Vreesde ik al voor..
ga proberen om de case + het rechteroortje nog te verkopen maar denk niet dat hier veel interesse in zal zijn.
Uitkijken naar de XM5 dan maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klunk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-05 15:01
Ik heb hetzelfde probleem (rechts kwijt) en kan me er nog moeilijk bij neerleggen😆

Als het vervangende oortje dezelfde firmware heeft dan moet het toch kunnen? Het zal wishful thinking zijn 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Converge-
ik heb het uiteindelijk niet geprobeerd omdat er veel negatieve reacties te vinden zijn online. Er is sowieso een verschil tussen Europese en Aziatische/Amerikaanse onderdelen, dus daar moet je al mee opletten, en los daarvan ook veel problemen met het koppelen..

Setje ligt hier nog, dus al je oplossing vindt laat zeker iets weten ;)
Pagina: 1