Hallo allen,
Hopelijk kan iemand me adviseren over het volgende. In mei is onze nieuwbouw woning opgeleverd. Helaas met een aantal gebreken die inmiddels gefixt zijn. Echter viel het me nu op dat op het stuk plat dak het water lang (dagen) blijft liggen en dat er behoorlijke kreukels in het epdm werk zitten. Ik zou dit willen aanmelden als extra gebrek bij de aannemer maar weet niet goed of dit echt een gebrek is. Ter info heb ik een aantal fotos toegevoegd waar goed te zien is dat alle dakvlakken droog zijn behalve het druk bij ons. Ook zie je goed de kreukels in het epdm.:strip_exif()/f/image/AJYOHcbky5AgnUwTHInU5cJF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CPVg2J9crll9P6tZHVnxBO8b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ik7vCsyOb5WbJApJYfOgsXqP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DYrCl4alk5o8qhYx7IsMSM0M.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag:
Is de huidige oplever staat van mn stuk platte dak/epdm acceptabel of moet dit hersteld worden?
Alvast bedankt
Hopelijk kan iemand me adviseren over het volgende. In mei is onze nieuwbouw woning opgeleverd. Helaas met een aantal gebreken die inmiddels gefixt zijn. Echter viel het me nu op dat op het stuk plat dak het water lang (dagen) blijft liggen en dat er behoorlijke kreukels in het epdm werk zitten. Ik zou dit willen aanmelden als extra gebrek bij de aannemer maar weet niet goed of dit echt een gebrek is. Ter info heb ik een aantal fotos toegevoegd waar goed te zien is dat alle dakvlakken droog zijn behalve het druk bij ons. Ook zie je goed de kreukels in het epdm.
:strip_exif()/f/image/AJYOHcbky5AgnUwTHInU5cJF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CPVg2J9crll9P6tZHVnxBO8b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ik7vCsyOb5WbJApJYfOgsXqP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DYrCl4alk5o8qhYx7IsMSM0M.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag:
Is de huidige oplever staat van mn stuk platte dak/epdm acceptabel of moet dit hersteld worden?
Alvast bedankt