Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en surfen. Waaronder de spellen Hogwarts Legacy, Fortnite, COD. Op dit moment nog op 1080p toekomstgericht op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1700.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur, nieuw beeldscherm zal later komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een systeem geschikt voor 1440p, in de toekomst kunnen uitbreiden met een tweede SSD kaart. Wifi is niet noodzakelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigszins stil is wel aangenaam. Op zoek naar een geschikte case met USB aansluiting aan de voorzijde i.p.v. bovenop. Uiteraard met geschikte airflow.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ben een leek in het samenstellen van pc's door veel te lezen in andere topics op onderstaand lijstje uitgekomen. Ik hoor graag of alles compatibel is en of er zaken zijn die beter/goedkoper kunnen.
10 jaar gedaan met mijn oude pc, zou met de nieuwe pc weer een lange tijd willen draaien. In de zoektocht uitgekomen bij de ASUS Dual GeForce RTX 4070 OC Edition 12GB GDDR6X, echter ook gekeken naar ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 12GB GDDR6X OC Edition. Mochten er argumenten zijn voor een ander type 4070 hoor ik die graag.
Voornamelijk gamen en surfen. Waaronder de spellen Hogwarts Legacy, Fortnite, COD. Op dit moment nog op 1080p toekomstgericht op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1700.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur, nieuw beeldscherm zal later komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een systeem geschikt voor 1440p, in de toekomst kunnen uitbreiden met een tweede SSD kaart. Wifi is niet noodzakelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigszins stil is wel aangenaam. Op zoek naar een geschikte case met USB aansluiting aan de voorzijde i.p.v. bovenop. Uiteraard met geschikte airflow.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ben een leek in het samenstellen van pc's door veel te lezen in andere topics op onderstaand lijstje uitgekomen. Ik hoor graag of alles compatibel is en of er zaken zijn die beter/goedkoper kunnen.
10 jaar gedaan met mijn oude pc, zou met de nieuwe pc weer een lange tijd willen draaien. In de zoektocht uitgekomen bij de ASUS Dual GeForce RTX 4070 OC Edition 12GB GDDR6X, echter ook gekeken naar ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 12GB GDDR6X OC Edition. Mochten er argumenten zijn voor een ander type 4070 hoor ik die graag.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 460,80 | € 460,80 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4070 OC Edition 12GB GDDR6X | € 619,- | € 619,- |
| 1 | Behuizingen | DeepCool Matrexx 55 Mesh | € 54,44 | € 54,44 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 70,48 | € 70,48 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 100,81 | € 100,81 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 133,95 | € 133,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 98,- | € 98,- |
| Totaal | € 1.756,48 | |||