Vraag
Alle reacties
Het lijkt een roestvlek. Daar kan je wel e.o.a. reiniger voor vinden als het beton is.
Soms ben ik bijna gelukkig
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Het is inderdaad betonsteen. Het is 100% door vuurwerk gebeurd helaas.
Schrobben heb ik al geprobeerd, maar dan enkel met water omdat ik bang was de tegel alleen maar meer te beschadigen
Vuurwerk zitten toch heel veel metaalpoeders in die juist zorgen voor de kleurtjes van het vuur. Blijft roest/oxidatie dus nog steeds een mogelijkheid.VisserC schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 07:41:
Bedankt voor de reacties!
Het is inderdaad betonsteen. Het is 100% door vuurwerk gebeurd helaas.
Schrobben heb ik al geprobeerd, maar dan enkel met water omdat ik bang was de tegel alleen maar meer te beschadigen
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Ik heb het later ook nog eens gebruikt op een plastic ondergrond en het werkte toen ook heel goed. Met beton geen ervaring. Na aanbrengen zal het ijzer verkleuren naar paars en je ruikt een enorme rotte eieren lucht. Na een paar minuten kun je het met ruim water wegspoelen. Eventueel herhalen.
Daar hebben ze deze dingen voor uitgevondenVisserC schreef op maandag 24 juli 2023 @ 22:35:
Tegel eruithalen is eigenlijk geen optie omdat de tegels enorm zwaar zijn en deze tegel ergens middenin mijn oprit zit.
:strip_exif()/f/image/Fi59UnZHIs5GjlXqONXr3y1i.jpg?f=fotoalbum_large)
Die zijn er zelfs in een elektrische uitvoering
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!
En anders een klein gedeelte met wat schuurpapier natmaken en wegschuren.
De laatste keer dat ik roest van beton afgehaald heb was met azijn. 10 minuutjes intrekken en daarna wegspoelen/borstelen.
Edit: Dat was echter wel vrij kort (lees: dagen) nadat het er op was gekomen, en niet meer dan een half jaar dus geen idee hoe veel resultaat dat gaat boeken.
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 25-07-2023 09:47 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Geen reserve meer? anders ff omwisselen en aan een minder opvallende kant leggen. Klusje van een uurtje...
Volgens mij is het ook een kwestie van tijd. over 1 a 2 jaar zie je er niets meer van
[ Voor 18% gewijzigd door BlueSS50 op 25-07-2023 15:12 ]
Compleet offtopic, maar hoe heet zoiets, dit zoek ik voor mijn straatwerk en wist niet dat het bestond.BrainCrash schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:02:
[...]
Daar hebben ze deze dingen voor uitgevonden![]()
[Afbeelding]
Die zijn er zelfs in een elektrische uitvoering
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Tegellichter of Vacuüm tegeltillerHari-Bo schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 15:14:
[...]
Compleet offtopic, maar hoe heet zoiets, dit zoek ik voor mijn straatwerk en wist niet dat het bestond.
te huur bij oa Boels
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Als je echt groot formaat tegels hebt, is een tegeldonkey ook erg handigHari-Bo schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 15:14:
[...]
Compleet offtopic, maar hoe heet zoiets, dit zoek ik voor mijn straatwerk en wist niet dat het bestond.