Mede-tweakers,
Komende donderdag ga ik samen met een handiger iemand (
) de omvormer vervangen. De reden is dat de omvormer bij mooi weer eruit klapt. We hebben hem al op een andere fase aangesloten (met de laagste wisselspanning) maar helaas 
M'n buurman heeft de SE5000 (ook 3 fase) en heeft nergens last van. Uiteraard heb ik ook een 3-fase meterkast
.
We gaan dus eerst de kabel vervangen die naar de meterkast loopt, gaat een uitdaging worden en dat was ook 1 van de redenen om voor de 1 fase te gaan.
Daarna gaan we de SE5000 ophangen en aansluiten.
Vervolgens moeten we die gaan aanmelden en ook zorgen dat het juiste schema (ligging) geladen word. Heeft iemand hier ervaring mee en welke stappen moet ik dan ondernemen?
Alvast bedankt!
Komende donderdag ga ik samen met een handiger iemand (
M'n buurman heeft de SE5000 (ook 3 fase) en heeft nergens last van. Uiteraard heb ik ook een 3-fase meterkast
We gaan dus eerst de kabel vervangen die naar de meterkast loopt, gaat een uitdaging worden en dat was ook 1 van de redenen om voor de 1 fase te gaan.
Daarna gaan we de SE5000 ophangen en aansluiten.
Vervolgens moeten we die gaan aanmelden en ook zorgen dat het juiste schema (ligging) geladen word. Heeft iemand hier ervaring mee en welke stappen moet ik dan ondernemen?
Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/VAHVt1wcIEfSxODOWp6jcD1F.jpg?f=fotoalbum_large)