Zou de topic starter zijn/haar vraag kunnen herhalen, aangezien het topic brak is (wil zeggen, dat het fout is gegaan. Het topic zelf is aangemaakt, alleen de eerste post is er niet in terecht gekomen).
Verwijderd
Tja, het lijkt alsof de servers het op het moment een beetje zwaar hebben.
Tuxx plaatste een topic met als naam "lilo ??" en daarin een vraag.
Het topic zelf is geplaatst alleen zijn post met de vraag erin, is niet geplaatst (waarschijnlijk door een timeout o.i.d.).
Het gevolg daarvan is een brak topic.
Als je dan op de link van het topic klikt, krijg ja alleen "brak topic" te zien. Replyen is, dan op de normale manier ook niet mogelijk.
Je moet dan met een omweg een reply maken en je komt dan dus ook als eerste post in een draadje terecht. Nu kan iedereen hem weer bekijken. alleen is helaas wel de originele vraag verloren nu.
Tuxx plaatste een topic met als naam "lilo ??" en daarin een vraag.
Het topic zelf is geplaatst alleen zijn post met de vraag erin, is niet geplaatst (waarschijnlijk door een timeout o.i.d.).
Het gevolg daarvan is een brak topic.
Als je dan op de link van het topic klikt, krijg ja alleen "brak topic" te zien. Replyen is, dan op de normale manier ook niet mogelijk.
Je moet dan met een omweg een reply maken en je komt dan dus ook als eerste post in een draadje terecht. Nu kan iedereen hem weer bekijken. alleen is helaas wel de originele vraag verloren nu.
hehehe sorry mijn vraag was dus :
Hoe kan ik lilo verwijderen?
Ik heb alle linux partities van mijn hd verwijdert alleen nou start lilo nog wel op.... en ik heb ook al mijn c geformateert en dan staat ie er nog... help??
Ik heb alle linux partities van mijn hd verwijdert alleen nou start lilo nog wel op.... en ik heb ook al mijn c geformateert en dan staat ie er nog... help??
Verwijderd
Is niet jouw foutOp maandag 03 september 2001 20:35 schreef TuXx het volgende:
Zie de FAQ nos. [topic=163843]
fdisk /mbrOp maandag 03 september 2001 20:35 schreef TuXx het volgende:
en weg issie
Pagina: 1