Allereerst excuus voor de titel. Die wilde ik nog wijzigen maar drukte helaas al op opslaan. Mocht iemand weten hoe ik de titel nog kan wijzigen dan houd ik me aanbevolen. Indien een mod de titel kan wijzigen dan graag in, cv leiding verlengen advies (bijvoorbeeld) of meer specifiek, welke koppelstukken voor uponor cv leiding.
Ik wil een CV leiding van 22mm verlengen en wil dat doen met een flexibele slang van het merk Uponor. Ik wil gebruik maken van de Rtm koppelingen omdat ik dan geen perstang nodig heb. Aan de ene kant wil ik een aansluiting maken op een t-stuk, zie foto::strip_exif()/f/image/tPHWLHkkm2cB6s4Zz92yYFt4.jpg?f=fotoalbum_large)
Aan de andere kant op een stuk 22mm pijp. Ik heb de volgende lijst samengesteld:
:strip_exif()/f/image/k3GHiUgnhRe2A1vJtujZBWj8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb hier twee vragen over:
Ik wil een CV leiding van 22mm verlengen en wil dat doen met een flexibele slang van het merk Uponor. Ik wil gebruik maken van de Rtm koppelingen omdat ik dan geen perstang nodig heb. Aan de ene kant wil ik een aansluiting maken op een t-stuk, zie foto:
:strip_exif()/f/image/tPHWLHkkm2cB6s4Zz92yYFt4.jpg?f=fotoalbum_large)
Aan de andere kant op een stuk 22mm pijp. Ik heb de volgende lijst samengesteld:
:strip_exif()/f/image/k3GHiUgnhRe2A1vJtujZBWj8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb hier twee vragen over:
- Heb ik de 1/2 of 3/4 koppelingen nodig?
- Heb ik de.juiste koppelingen in het mandje
[ Voor 12% gewijzigd door michielvz op 24-07-2023 20:55 ]