Best allen,
Ten eerste wil ik aangeven dat ik een totale newbie ben op dit gebied, dus vergeef me als ik domme dingen vraag
. We zijn met onze VvE bezig met vooronderzoek voor zonnepanelen op ons gezamenlijke dak. We hebben met moeite een aantal partijen gevonden die het eventueel willen doen en binnenkort komt er iemand langs om de situatie te bekijken. Misschien dat deze vraag dan al wordt beantwoord maar ik wil hier toch al wat advies vragen. Ik woon op de onderste verdieping en heb een enigszins aparte situatie. Mijn meterkast met de meter staat in de gezamenlijke ruimte. Hier komt naar alle waarschijnlijkheid de kabel vanaf het dak binnen. Vanaf de meter gaat er vervolgens een kabel naar de groepenkast die in mijn appartement zit. Hemelsbreed is het maar een meter of 3, maar het zit allemaal weggewerkt in het betonnen plafond waardoor het waarschijnlijk moeilijk is om grote veranderingen te doen. De offertes gaan nu uit van Enphase microinverters met Q-relay en Enphase Envoy. Is het überhaupt mogelijk om dit bij mij aan te leggen? Zou er een kleine groepenkast bij geplaatst kunnen worden bij de meter bijvoorbeeld?
:strip_exif()/f/image/Wt7OvXeHgSgCOUXeevyRYwgV.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CwRM7Fdlaoe7ylVoIFREio6V.gif?f=fotoalbum_large)
Dank voor het meedenken!
Ten eerste wil ik aangeven dat ik een totale newbie ben op dit gebied, dus vergeef me als ik domme dingen vraag
:strip_exif()/f/image/Wt7OvXeHgSgCOUXeevyRYwgV.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CwRM7Fdlaoe7ylVoIFREio6V.gif?f=fotoalbum_large)
Dank voor het meedenken!