Dag iedereen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Surfen, email, office toepassingen
- Adobe Photoshop, Adobe Indesign
- League of Legends voornamelijk
- potentieel toekomstig spelletjes indien ik meer tijd heb en wil spelen: Diablo, Harry Potter, Call of Duty, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
700€-850€. Ik weet dat het "overkill" is voor League of Legends. Maar dat mijn systeem nog ok medium deftig genoeg is om ook andere spelletjes te kunnen spelen wanneer ik wil buiten League of Legends. Zonder dat ik gevoel heb "aaah nee dit is te zwak voor XXX spelletje".
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd voorkeur voor Intel + Nvidia
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch is er iets dat je zou aan willen veranderen? Ik heb een lijst samengesteld. Feedback welkom. Welke onderdelen ik moet wisselen of beter moet kiezen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Surfen, email, office toepassingen
- Adobe Photoshop, Adobe Indesign
- League of Legends voornamelijk
- potentieel toekomstig spelletjes indien ik meer tijd heb en wil spelen: Diablo, Harry Potter, Call of Duty, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
700€-850€. Ik weet dat het "overkill" is voor League of Legends. Maar dat mijn systeem nog ok medium deftig genoeg is om ook andere spelletjes te kunnen spelen wanneer ik wil buiten League of Legends. Zonder dat ik gevoel heb "aaah nee dit is te zwak voor XXX spelletje".
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd voorkeur voor Intel + Nvidia
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch is er iets dat je zou aan willen veranderen? Ik heb een lijst samengesteld. Feedback welkom. Welke onderdelen ik moet wisselen of beter moet kiezen?
[ Voor 8% gewijzigd door br00ky op 24-07-2023 17:29 ]