;Hi allen, Ik gebruik microsoft 365 outlook en krijg de melding dat ik outlook-gegevensbestand niet meer kan openen. Zodoende krijg ik geen mail meer en kan dit ook niet versturen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64 bit, microsoft 365 outlook
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd middels scanpst de pst files te repareren, hierbij geeft die aan een en ander hersteld te hebben maar helaas zelfde melding, backup gemaakt van mijn pst files (de gerepareerde, van de back file hernoemd tot pst file maar zelfde foutmelding) Uiteindelijk compleet microsoft 365 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas weer dezelfde melding.Ook de map voor deze bestanden op een andere harde schijf geplaatst maar ook bij deze schijf dezelfde melding......
Als iemand nog tips heeft heel graag.
Alvast bedankt voor de moeite!
Grt. Altavar
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64 bit, microsoft 365 outlook
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd middels scanpst de pst files te repareren, hierbij geeft die aan een en ander hersteld te hebben maar helaas zelfde melding, backup gemaakt van mijn pst files (de gerepareerde, van de back file hernoemd tot pst file maar zelfde foutmelding) Uiteindelijk compleet microsoft 365 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas weer dezelfde melding.Ook de map voor deze bestanden op een andere harde schijf geplaatst maar ook bij deze schijf dezelfde melding......
Als iemand nog tips heeft heel graag.
Alvast bedankt voor de moeite!
Grt. Altavar