Goedemiddag!
Bij deze mijn lijstje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een desktop zonder videokaart die vooral stil en upgradeable is. De desktop zal voornamelijk gebruikt worden voor lichte office taken en oudere games. Ik wil graag nog even wachten met het plaatsen van een videokaart totdat de 7700 XT/7800 XT uitkomen, tot die tijd zal ik gebruik maken van de IGPU & Geforce Now.
Doelen
- Mijn hoogste prioriteit is een stil systeem. Ik ben bereid om meer te betalen voor lagere db of iets van performance in te leveren door bijvoorbeeld een undervolt.
- Gamen op 2560x1440 120fps medium (met videokaart uiteraard). Ik speel vooral oudere games, 60fps voor nieuwere/intensieve games is prima.
Eisen
- WIFI
- Future Proof uitbreidingsmogelijkheden
- Alle onderdelen zo stil mogelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 - 1000 euro (exclusief videokaart)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, ik betaal liever wat meer voor stilte. M-ATX is wel een voorkeur, mochten er toch grote verschillen zijn met ATX dan sta ik daar voor open.
Ga je overklokken?
Kleine aanpassingen ter verbetering van de efficieny ga ik niet uit de weg.
Wat verwacht je van ons?
1. Kan het nog stiller?
2. Verwachten jullie dat de 7600 cpu voldoende is voor de opkomende 7800 XT kaart?
3. De case heeft niet bepaald de beste airflow, ik sta open voor een stil alternatief... zonder glas
4. Heeft het veel nut om duurdere case fans te installeren in deze kast gezien de gesloten voorkant? bijvoorbeeld 140mm silent wings 4 of noctuas?
Hierbij mijn huidige lijst :
Bij deze mijn lijstje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een desktop zonder videokaart die vooral stil en upgradeable is. De desktop zal voornamelijk gebruikt worden voor lichte office taken en oudere games. Ik wil graag nog even wachten met het plaatsen van een videokaart totdat de 7700 XT/7800 XT uitkomen, tot die tijd zal ik gebruik maken van de IGPU & Geforce Now.
Doelen
- Mijn hoogste prioriteit is een stil systeem. Ik ben bereid om meer te betalen voor lagere db of iets van performance in te leveren door bijvoorbeeld een undervolt.
- Gamen op 2560x1440 120fps medium (met videokaart uiteraard). Ik speel vooral oudere games, 60fps voor nieuwere/intensieve games is prima.
Eisen
- WIFI
- Future Proof uitbreidingsmogelijkheden
- Alle onderdelen zo stil mogelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 - 1000 euro (exclusief videokaart)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, ik betaal liever wat meer voor stilte. M-ATX is wel een voorkeur, mochten er toch grote verschillen zijn met ATX dan sta ik daar voor open.
Ga je overklokken?
Kleine aanpassingen ter verbetering van de efficieny ga ik niet uit de weg.
Wat verwacht je van ons?
1. Kan het nog stiller?
2. Verwachten jullie dat de 7600 cpu voldoende is voor de opkomende 7800 XT kaart?
3. De case heeft niet bepaald de beste airflow, ik sta open voor een stil alternatief... zonder glas

4. Heeft het veel nut om duurdere case fans te installeren in deze kast gezien de gesloten voorkant? bijvoorbeeld 140mm silent wings 4 of noctuas?
Hierbij mijn huidige lijst :
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 229,85 | € 229,85 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650M AORUS ELITE AX (rev 1.0) | € 219,90 | € 219,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Mini Silent Black Solid | € 83,11 | € 83,11 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM5 chromax.black | € 39,- | € 39,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 Gold 750W | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 2TB | € 93,90 | € 93,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 880,56 |