Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn aller eerste pc zelf bouwen en gebruiken voor werk en gaming. Voor werk gebruik ik veel teams, skype, power BI, SQL server. Voor gaming zou ik graag op 1440p willen spelen en minimaal 60fps halen, liefste eerder 80+ voor de zekerheid. De games die ik speel zijn vooral MMORPG related, WoW, BDO, maar ook Elden Ring, God of War.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste onder de 1300 euro, mocht het ietsjes eroverheen gaan om een echt veel beter systeem samen gesteld te hebben dan zou dat kunnen, maar liever minder dan meer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 beeldschermen: 2x LG UltraGear 27GL850.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren, het liefste zo veel mogelijk performance voor de prijs met nadruk op een "zuinig" en stil systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo relatief stil/zuinig mogelijk en toch op 1440p 60+ fps kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik geholpen kan worden met advies of wat ik nu heb samengesteld geschikt is voor mijn doel. Ik las ook veel over AM4 of AM5 builds, ik ga denk ik niks upgraden aan mijn build en zou er gewoon graag 5+ jaar mee willen werken/gamen.
Ik wil mijn aller eerste pc zelf bouwen en gebruiken voor werk en gaming. Voor werk gebruik ik veel teams, skype, power BI, SQL server. Voor gaming zou ik graag op 1440p willen spelen en minimaal 60fps halen, liefste eerder 80+ voor de zekerheid. De games die ik speel zijn vooral MMORPG related, WoW, BDO, maar ook Elden Ring, God of War.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste onder de 1300 euro, mocht het ietsjes eroverheen gaan om een echt veel beter systeem samen gesteld te hebben dan zou dat kunnen, maar liever minder dan meer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 beeldschermen: 2x LG UltraGear 27GL850.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren, het liefste zo veel mogelijk performance voor de prijs met nadruk op een "zuinig" en stil systeem.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 242,96 | € 242,96 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650M MORTAR WIFI | € 203,- | € 203,- |
| 1 | Videokaarten | XFX Speedster SWFT 309 AMD Radeon RX 6700 XT CORE Gaming | € 373,- | € 373,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 30,15 | € 30,15 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Voedingen | NZXT C650 Gold v2 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston NV2 1TB | € 42,99 | € 42,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.155,90 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo relatief stil/zuinig mogelijk en toch op 1440p 60+ fps kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik geholpen kan worden met advies of wat ik nu heb samengesteld geschikt is voor mijn doel. Ik las ook veel over AM4 of AM5 builds, ik ga denk ik niks upgraden aan mijn build en zou er gewoon graag 5+ jaar mee willen werken/gamen.