Waar ligt het probleem en hoe moet ik het oplossen dat mijn pc niet meer boot?
...
Mijn build: (3-4 jaar oud)
Moba: MSI b450 tomahawk max
PCU: COOLER MASTER MWE 550 gold full modular
GPU: ASROCK phantom gaming Radeon Rx570 8gb
CPU: AMD rzyen 5 2600 3,4ghz base
RAM: Corsair vengeance lpx 2x8gb 3200mhz
...
Wanneer ik mijn pc een langere tijd (meerdere dagen) zonder stroom laat staan, dus stekker uit de voeding dan boot hij af en toe. Wanneer ik hem niet lang genoeg laat staan en ik wil hem aan zetten gaat er kort een wit lampje aan en gelijk weer uit.
Wanneer ik de sterker in de voeding laat en de schakelaar aan dan licht de rgb van mijn randapparatuur wel op. Dit ging voorheen pas aan wanneer ik de pc aandrukte.
Ik heb al kaal geprobeerd te booten (alleen pc zonder muis, scherm, toetsenbord ect.) Maar dat doet hij ook niet.
...
...
Mijn build: (3-4 jaar oud)
Moba: MSI b450 tomahawk max
PCU: COOLER MASTER MWE 550 gold full modular
GPU: ASROCK phantom gaming Radeon Rx570 8gb
CPU: AMD rzyen 5 2600 3,4ghz base
RAM: Corsair vengeance lpx 2x8gb 3200mhz
...
Wanneer ik mijn pc een langere tijd (meerdere dagen) zonder stroom laat staan, dus stekker uit de voeding dan boot hij af en toe. Wanneer ik hem niet lang genoeg laat staan en ik wil hem aan zetten gaat er kort een wit lampje aan en gelijk weer uit.
Wanneer ik de sterker in de voeding laat en de schakelaar aan dan licht de rgb van mijn randapparatuur wel op. Dit ging voorheen pas aan wanneer ik de pc aandrukte.
Ik heb al kaal geprobeerd te booten (alleen pc zonder muis, scherm, toetsenbord ect.) Maar dat doet hij ook niet.
...