Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-02 00:52
Nu 2-3G de stekker er uit is heb je nog weinig aan deze generatie phones

Welke telefoon komt in de buurt als vervanger voor mijn oude 3310, de nieuwe 3310 uit 2017 is ook 2-3 G
Wie kan mij op weg helpen , heb alleen een telefoon nodig voor bellen , sms en een spelletje snake. en geen google zooi

Smartphone is geen smarthome => verplaatst

[ Voor 8% gewijzigd door Septillion op 24-07-2023 10:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:54

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Je hebt zat nieuwe feature phones van Nokia. Ze kosten €45-€99 en je moet ze maar even vergelijken met elkaar om te zien welke het beste bij jou past.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:46
Wat heb je zelf al gevonden en gedaan?

Wat zat hier tussen en wat bevalt jou en wat bevalt je niet?

categorie: Smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
Zaterdag was ik bij de MM en die adviseerde de 8810 kan je volgens de verkoper zelf ook nog het onnodige verwijderen.
Zie door het bos de bomen niet meer.
Zoals ik aangaf, bellen, sms, agenda spelletje SNAKE zijn de belangrijkste voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-04 16:24
Mijn vader zat twee weken geleden met hetzelfde probleem. T-mobile stopte met 2G dus hij kon ineens niet meer met zijn seniorentelefoon bellen.

Uiteindelijk deze voor hem besteld product: Nokia 225 4G

Bevalt prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
Dank voor de tip, zal me inlezen, reviews bekijken, en even langs bij MM wat het precies is.
Hoe staat het eigenlijk met privacy en deze nokia 225 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-04 11:56
Ik ben zelf voor de Nokia 8210 4G gegaan. Deze heeft als voordeel dat het scherm wat groter is, en dat de FM radio ook werkt op speaker ZONDER de noodzaak om een koptelefoon aan te sluiten. Vrijwel alle andere telefoons met FM gebruiken de koptelefoondraad als antenne, de 8210 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
Hoe is het gesteld met privacy met deze Nokia's 8210 en 255 4G die hier voorgesteld worde als vervanger.
Lees er niets over Wat ik dus wil is geen google en onnodige apps, maar een telefoon die enige privacy geeft, al is 100 % privacy uitgesloten.
maak nu gebruik van een (MOTO ) G9 +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:06
uitvoering: Nokia 225 4G Zwart
Zit bijna geen opslag in (128 Mb), dus als je in die weinige opslag geen apps gaat gebruiken die data van je verzamelen zal er ook qua privacy geen probleem zijn. Het is geen smartfoon die bomvol apps zit.

Let wel op dat je een kleine databundel nodig hebt bij bellen via 4G. Zou eigenlijk al in je abonnement moeten zitten, maar als dat niet het geval is, neem contact op met je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
Databundel begrijp ik, daarom schuif ik ook mijn prepaid sim hierin, of een lyca simkaartje
Hier haal je dus ook mijn punt aan ,
dus als je in die weinige opslag geen apps gaat gebruiken die data van je verzamelen.
Nu ben ik niet zo met phones bezig, enige tijd geleden ging het over een LINUX phone.
Weet jij, of iemand daar meer over.
Zo was ik afgelopen zaterdag bij de MM en die verkoper adviseerde een nokia ? maar helaas niet op voorraad, wel een plaatje wat er ongeveer op leek. ben ook direct weg gelopen.

Ieder bedankt die hier gereageerd heeft dus of de 8210 of 255 4G
Bellen en SMS dat wil ik, verder geen zooi aan apps en of wat data verzameld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:39
Jeroen hofman schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:17:

Bellen en SMS dat wil ik, verder geen zooi aan apps en of wat data verzameld.
Als je geen apps gebruikt, geen zaken op adres of naam registreert dan hoef je je geen zorgen te maken over privacy.
Wel toestel in fysieke winkel kopen, contant betalen en geen klantenkaart gebruiken. Dan een winkel vinden die je een simkaart verkoopt zonder registratie (moet wel, dacht ik. Velen doen het niet).
En denk aan het gebruik van de telefoon zelf. Uiteindelijk ben je toch wel te volgen doordat iedereen een zekere routine heeft in het gedrag, zelfde woonlocatie, bezoekt bij herhaling dezelfde vrienden, winkels etc. Helemaal uitbannen kun je het niet meer. Daarbij is sms niet eens versleuteld zoals telegram of whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
corporalnl schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:26:
Wat heb je zelf al gevonden en gedaan?

Wat zat hier tussen en wat bevalt jou en wat bevalt je niet?

categorie: Smartphones
Begin inderdaad eens hier. We kunnen je helpen met specifieke vragen over smartphones om zo je keuze te bepalen, maar wij kunnen je niet vertellen wat je moet kopen. Ik doe hier dus een slotje op. Mocht je verder zijn in je onderzoek na het doorbladeren van de pricewatch en het lezen van reviews, dan kun je hier terecht met de vragen die je nog hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.