TV beugel voor 43' die van horizontaal naar verticaal kan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.butterman
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-08-2024
Voor een vriendin ben ik op zoek naar een muurbeugel die kan zwenken en daarnaast kan draaien qua de tv zelf. De reden erachter is dat ze een hoek heeft in de kamer waar ze bij niet gebruiken de tv verticaal achter een gordijn wil wegklappen. En zodra er tv gekeken gaat worden de zwenkarm naar voren halen en dan dus het beeld 90gr draaien zodat hij in de kijkstand hangt.

De meeste beugels die ik tegen kom lijkt het alsof het deel dat je in de tv schroeft vast zit. En het dus een keuze wordt van óf vertical vast schroeven of horizontaal.

Omdat ze graag haar tv / bank hoek van voor het voorraam naar achter wil hebben maar dat fysiek wat uitdagingen biedt lijkt dit een goede optie. Is er iemand die een dergelijke beugel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:40
https://www.lcdwandbeugel...-tv-beugel-draaibaar.html

[ Voor 28% gewijzigd door -Paul- op 24-07-2023 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:04
Uit je tekst haal ik niet helemaal wat de bedoeling is.
Wij hebben zelf een Vogel arm waarbij de tv naar voren en 90 graden haaks geklapt kan worden. Geen idee welk model, maar wel vrij heavy duty.
We gebruiken het zo nu en dan.
De tv komt dan tegen de muur in normale stand en als je hem naar voren haalt begint hij al te draaien richting 90 graden. Die laatste stand klikt soort van vast met een magneet, dus ook stabiel als je hem helemaal haaks op de muur hebt.

EFW 8345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.butterman
Het gaat om het idee uit de post van Paul.
Heb het even aan de bazin voorgelegd dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.butterman
Enige wat nog mooi zou zijn is dat je hem ook in de hoogte kan stellen.
Dus de beugel van achter het gordijn trekken, tv 90 gr draaien en dan nog in de juiste hoogte tov het zitten op de bank

Dan wil ze hem dus verticaal achter dat gordijn, bij gebruik langs de achter muur tevoorschijn, kwart slag draaien. En het liefst ook nog in de hoogte aanpasbaar. Anders moet hij al meteen op een juiste hoogte achter het gordijn aan de muur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/azz06Wi4pieS3D8_pU5BwpDq18g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YvZnc6jKKWlOFTHYqzBlvTyn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:00
Wat is er mis met dat de TV al gelijk op de juiste hoogte gemonteerd wordt?

https://www.mountsxl.com/...-600-tv-beugel-zwart.html

Zwenkbaar, kantelbaar, volgens mij kom je daar een heel eind mee.

(Met stiekem wel gniffelen. "Zullen we TV kijken schat? Dan haal ik even de TV tevoorschijn." _/-\o_ )

[ Voor 20% gewijzigd door Slappyjoez op 24-07-2023 10:07 ]

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.butterman
Tja ze wil hem graag op de muur achter het gordijn maar daar zit op de kijkhoogte een stopcontact...
Vandaar die hoogte verstelbaarheid.

Lastige is dat er naast dus de boog opening naar de keuken zit en links daarvan hangen geen optie is...

Ehmm tja in deze woke tijden durf ik het niet te gooien op de vrouwelijke demands in de binnenhuisarchitect zaken...
Pagina: 1