Ik zoek een?
Voor mijn PC upgrade ben ik onder anderen opzoek naar een nieuwe processorkoeling. Qua processor twijfel nog een beetje tussen de 7700x en de 7800x3d, maar laten we uitgaan van een 7700x.
Mijn vraag is of ik beter kan gaan voor de goedkoopste AIO Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB, of een luchtkoeler rond/onder deze prijs. Zoals de DeepCool AG620
Wat is je budget?
Ik wil het liefst niet meer uitgeven dan de coolermaster AIO
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk of looks maken mij totaal niet uit, het gaat mij puur om de prijs/kwaliteit verhouding binnen of rond het budget
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige Inventaris:
Momenteel ziet de upgrade er zo uit. Mijn case is een Cooler Master MasterCase H500
Voor mijn PC upgrade ben ik onder anderen opzoek naar een nieuwe processorkoeling. Qua processor twijfel nog een beetje tussen de 7700x en de 7800x3d, maar laten we uitgaan van een 7700x.
Mijn vraag is of ik beter kan gaan voor de goedkoopste AIO Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB, of een luchtkoeler rond/onder deze prijs. Zoals de DeepCool AG620
Wat is je budget?
Ik wil het liefst niet meer uitgeven dan de coolermaster AIO
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk of looks maken mij totaal niet uit, het gaat mij puur om de prijs/kwaliteit verhouding binnen of rond het budget
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige Inventaris:
Momenteel ziet de upgrade er zo uit. Mijn case is een Cooler Master MasterCase H500
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 324,90 | € 324,90 |
1 | Moederborden | ASRock B650M Pro RS | € 139,76 | € 139,76 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AG620 | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 89,90 | € 89,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 609,46 |