Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• masterBJ
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 02-10-2023
Hallo, ik heb een S&P Ozeo E Ecowatt RF mechanische ventilatie (MV) met 2 afstandsbedieningen. De ene afstandsbediening wil al een tijdje niet synchroniseren, Met de ander kon ik nog gewoon de ventilatorsnelheid en timer bedienen. Ik heb eergisteren de ventilatiefan gereinigd, omdat ik een hoog piepend geluid hoorde. Nadat ik de box weer aan zet heb ik 2 minuten om te synchroniseren door tegelijk op knoppen 1 en 3 te drukken zegt de handleiding. Bij die ene afstandbediening lukt dat nog steeds niet, maar met de andere afstandbediening kan ik nu ook niet meer bedienen. En daarbij lukt de synchronisatie ook niet. Ik heb alle knoppencombinaties wel uitgeprobeerd. Ik heb inmiddels ook de batterijen maar vervangen.
Wat doe ik niet goed? Moet ik de beide knoppen wat langer vasthouden of juist kort indrukken? En zou er een bevestiging te zien moeten zijn van synchronisatie door bv. een groen lampje of iets anders? Hoe kan ik controleren of er iets defect is aan de draadloze communicatie van de ventilatiebox? Kan dat het euvel zijn?
Helaas kan ik nu mijn box helemaal niet meer bedienen.
Als iemand nog een tip heeft wat ik kan doen, graag.
...

[ Voor 6% gewijzigd door masterBJ op 23-07-2023 21:15 ]