Hallo,
Nieuw lid hier, maar een old school pc en game liefhebber.
Ik ben kwa pc gebruik er wat jaartjes tussen uit geweest (mezelf beperkt tot laptop gebruik), maar wil weer een game pc neerzetten voor een paar uurtjes oudere (Tom Clancy) games.
Bol.com heeft een leuke aanbieding (ik heb eigenlijk geen zin om van voorafaan weer een eigen pc te bouwen), maar toen ik las dat deze desktop met een 300 watt psu werd geleverd, schrok ik even.
Ooit lachten we om "game pc's" met 300 watt voeding, want we hadden allemaal minimaal 500 watt, maar gezien het overige hardware in deze kast leek het me redelijk stevig voor elkaar.
Moederbord: AMD A320
Processor: AMD Athlon 300GE - 2 cores - 4 threads - 3,5 Ghz
Videokaart: Onboard AMD Radeon Vega 3
RAM: 16GB DDR4
SSD: 512GB M.2
Behuizing: Aerocool Menace Saturn
Koeler: Box
Voeding: 300 Watt - (80Plus)
Zit ik er naast, of zal deze samenstelling toch snel een BSD opleveren?
Intel samen met NVidia is meestal een hoog eisende combinatie, maar dit is allemaal AMD en daar heb ik eerlijk gezegd geen ervaring mee.
Groeten,
Marcel
Nieuw lid hier, maar een old school pc en game liefhebber.
Ik ben kwa pc gebruik er wat jaartjes tussen uit geweest (mezelf beperkt tot laptop gebruik), maar wil weer een game pc neerzetten voor een paar uurtjes oudere (Tom Clancy) games.
Bol.com heeft een leuke aanbieding (ik heb eigenlijk geen zin om van voorafaan weer een eigen pc te bouwen), maar toen ik las dat deze desktop met een 300 watt psu werd geleverd, schrok ik even.
Ooit lachten we om "game pc's" met 300 watt voeding, want we hadden allemaal minimaal 500 watt, maar gezien het overige hardware in deze kast leek het me redelijk stevig voor elkaar.
Moederbord: AMD A320
Processor: AMD Athlon 300GE - 2 cores - 4 threads - 3,5 Ghz
Videokaart: Onboard AMD Radeon Vega 3
RAM: 16GB DDR4
SSD: 512GB M.2
Behuizing: Aerocool Menace Saturn
Koeler: Box
Voeding: 300 Watt - (80Plus)
Zit ik er naast, of zal deze samenstelling toch snel een BSD opleveren?
Intel samen met NVidia is meestal een hoog eisende combinatie, maar dit is allemaal AMD en daar heb ik eerlijk gezegd geen ervaring mee.
Groeten,
Marcel