"Ik heb een raar probleem met Transmission. Dit torrentprogramma verdwijnt steeds van mijn computer, terwijl ik het zelf niet heb verwijderd. Vervolgens moet ik het opnieuw downloaden en installeren. Ik krijg bijna de indruk dat dit het werk is van BREIN. Is hier een verklaring voor dat zo'n programma zo is gemaakt dat het na zoveel dagen verdwijnt?"
Vraag
Alle reacties
Waarom denk je dat Brein je gehackt heeft ofzo?
Als je dat echt denkt, is het allicht beter om niet meer met computers te werken en een iPad te kopen..
is het niet jouw virusscanner oid dit dit veroorzaakt?
Als je dat echt denkt, is het allicht beter om niet meer met computers te werken en een iPad te kopen..
is het niet jouw virusscanner oid dit dit veroorzaakt?
[ Voor 59% gewijzigd door bombadil op 23-07-2023 17:05 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Zou niet zomaar moeten kunnen. Gebruik zelf qBittorrent op mijn server en deze draait nog steeds. Download er nauwelijks wat mee, maar hij draait wel en kan er zo bij.
Heb je het wel geinstalleerd? Of alleen opgestart (weet niet of zo'n functie bij Transmission er is).
Wat @bombadil aan geeft dat je virusscanner dit tegen houdt. Wellicht is dat zeker een optie. Maar dan zou ik zeggen dat het programma überhaupt niet geïnstalleerd wordt.
Heb je het wel geinstalleerd? Of alleen opgestart (weet niet of zo'n functie bij Transmission er is).
Wat @bombadil aan geeft dat je virusscanner dit tegen houdt. Wellicht is dat zeker een optie. Maar dan zou ik zeggen dat het programma überhaupt niet geïnstalleerd wordt.
Ik gebruik een Macbook pro met M2 dat had ik misschien moeten vermelden. Die is pas nieuwe met mijn vorige MacBook Pro had ik dat probleem ook met Transmission. Maar als ik naar de folder ga waar dat mijn apps staan zie ik Transmission niet staan.
Even een basic troubleshoot maar heb je de Transmission.app uit de .dmg gesleept naar /Applications/ ?
Schopje naar CSA.
Pagina: 1