Reacties verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.014 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Beste moderators,

Ik zit me af te vragen of jullie forum & front page reacties kunnen verwijderen ongeacht de datum, want ik wil die namelijk laten verwijderen.

[ Voor 51% gewijzigd door Mosin op 23-07-2023 17:59 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Beste antwoord (via Mosin op 23-07-2023 17:52)

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/
En dan artikel 12 even doorlezen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mosin schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:34:
Beste moderators,

Ik zit me af te vragen of jullie topic & frontpage reacties kunnen verwijderen ongeacht de datum ervan.
Waar nodig kan dat. Maar we doen dat niet zomaar.
Mosin schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:34:

Verder wil ik weten of dan alles in 1 keer verwijdert moet worden, zonder uitzonderingen.
Geen idee wat je hier bedoelt? Kun je uitleggen wat je bedoeling is?

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 23-07-2023 14:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
RobIII schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:39:
[...]

Waar nodig kan dat. Maar we doen dat niet zomaar.

[...]

Geen idee wat je hier bedoelt? Kun je uitleggen wat je bedoeling is?
Onder welke voorwaarden willen/mogen jullie dit doen?

Ik verwoorde het inderdaad onduidelijk, maar ik vraag me af of alles dan verwijdert moet worden of dat er in bepaalde topics reacties mogen blijven staan.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mosin schreef op zondag 23 juli 2023 @ 15:18:
[...]

Onder welke voorwaarden willen/mogen jullie dit doen?
Dat hangt van de situatie af. Dus, again: vertel eens wat nou je bedoeling is, waar 't om gaat?
Mosin schreef op zondag 23 juli 2023 @ 15:18:
Ik verwoorde het inderdaad onduidelijk, maar ik vraag me af of alles dan verwijdert moet worden of dat er in bepaalde topics reacties mogen blijven staan.
Als we dingen gaan verwijderen is het uitgangspunt: zo minimaal mogelijk. Maar, nogmaals, totaal afhankelijk van de situatie.

Je zult écht concreter moeten zijn / worden.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 23-07-2023 15:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Ik wil in principe gewoon alle topic en forum reacties verwijdert hebben, de reden waarom is voor jullie niet van belang.
Mochten jullie dit niet willen doen, lukt dit dan wel door mijn account te verwijderen?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 23 juli 2023 @ 15:37:
Ik wil in principe gewoon alle topic en forum reacties verwijdert hebben, de reden waarom is voor jullie niet van belang.
Mochten jullie dit niet willen doen, lukt dit dan wel door mijn account te verwijderen?
Je account opzeggen verwijderd je berichten niet maar krijgt een anonieme naam.

Dit juist om te voorkomen dat hele topics nergens meer over gaan.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/
En dan artikel 12 even doorlezen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 18:03
Mosin schreef op zondag 23 juli 2023 @ 15:37:
@Mosin, ter info, je stelt de vraag zo algemeen dat het tot dit bericht totaal niet duidelijk was dat het je er om ging om al jouw eigen posts en reacties te laten verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Lapa schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:40:
[...]

@Mosin, ter info, je stelt de vraag zo algemeen dat het tot dit bericht totaal niet duidelijk was dat het je er om ging om al jouw eigen posts en reacties te laten verwijderen.
Ik heb het even aangepast, met het antwoord van @jack zomer boven aan :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
@Vorkie @jack zomer @Lapa
Hoewel goedbedoeld, laat de reacties even aan Tweakers mensen a.u.b. ;)

@Mosin Als er reacties zijn waarin persoonlijke informatie staat o.i.d. passen we die met liefde voor je aan. Maar we gaan geen 5.043 reacties van je verwijderen en daarmee 354 discussies slopen omdat er overal reacties ontbreken. Je kunt je account laten anonimiseren zoals aangegeven en daarmee is je (nick)name overal bij je reacties weg en waar wij gegronde reden zien om een reactie, of een handvol reacties, op jouw aangeven te verwijderen kunnen we daar misschien iets in faciliteren, maar daar houdt 't dan ook echt op.

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 23-07-2023 18:04 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
RobIII schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:01:
@Vorkie @jack zomer @Lapa
Hoewel goedbedoeld, laat de reacties even aan Tweakers mensen a.u.b. ;)

@Mosin Als er reacties zijn waarin persoonlijke informatie staat o.i.d. passen we die met liefde voor je aan. Maar we gaan geen 5.043 reacties van je verwijderen en daarmee 354 discussies slopen omdat er overal reacties ontbreken. Je kunt je account laten anonimiseren zoals aangegeven en daarmee is je (nick)name overal bij je reacties weg en waar wij gegronde reden zien om een reactie, of een handvol reacties, op jouw aangeven te verwijderen kunnen we daar misschien iets in faciliteren, maar daar houdt 't dan ook echt op.
Oke, ik begrijp het. Ik heb zelf al een aantal reacties handmatig verwijdert, maar de rest zal ik laten staan om de reden die je opnoemt.
In ieder geval bedankt :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Prima. d:)b Als je je account nog wil opheffen weet je nu de weg en zien we je mail wel verschijnen ;)

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.