Toon posts:

Werkzaamheden aan Terayon platform.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.... op 3 september.....

Momenteel is de boel hier echter nog steeds niet vooruit te schoppen. Ofwel de mannen zijn nog bezig.... ofwel ze liggen thuis op de bank voor de TV en heeft UPC het weer es te rooskleurig ingeschat :(

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18
Precies hetzelfde probleem hier, jij zit toch in Bennekom?

Verwijderd

Topicstarter
Nee hé.... Wageningen is ook weer de klos >:)

• Pc123
Ja inderdaad :(

Het is wel eens erger geweest maar m'n ping is veel te hoog en alles is traag.

Verwijderd

Hier ook, blij als ik 10 kb haal :(

Ik woon trouwens in Almere

Verwijderd

dus dat is het!!!
Geen wonder dat ik maar 30 kb/sec haal ipv 150 :(

kutzooi zeg :r

• Pc123
Hij doet het nu weer goed maar het is pas 10 voor half 12. Hopelijk doet ie het vanavond nog steeds goed. 10 september zijn er trouwens werkzaamheden in noorg gelderland. Maar ik zit in zuid gelderland, of de regio zuid moet bij UPC niet tot het midden vaan gelderland gaan. Ik heb geen nieuwe IP.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 22:22 schreef Coen het volgende:
Nee hé.... Wageningen is ook weer de klos >:)
Wageningen ik zit daar nog lekker met een Com21 en heb hun al aangegeven als ik op terrayon dus met een dynamisch ip adres kom te zitten ze het abonnement direct mogen afzeggen. Schijtziek word je ervan ik vind mijn internet verbinding goed zo en ga anders direct over naar mxstream!

• Pc123
Op dinsdag 04 september 2001 11:45 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Wageningen ik zit daar nog lekker met een Com21 en heb hun al aangegeven als ik op terrayon dus met een dynamisch ip adres kom te zitten ze het abonnement direct mogen afzeggen. Schijtziek word je ervan ik vind mijn internet verbinding goed zo en ga anders direct over naar mxstream!
Ik heb liever de hele tijd hetzelfde IP adres maar als ie af en toe verandert vind ik dat ook niet zo erg. Behalve toen m'n modem kapot was heb ik nog nooit een ander IP gehad, dus zo erg is het nou ook weer niet.

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel nog steeds beneden peil.... 110KB/s down.... 13KB/s up en een ping van 55ms.

Normaal 155KB/s, 15KB/s en 20ms.

• Pc123
Download van UPC testserver: 125 kb/sec
Download van nederlandse website: 110 kb/sec
Ping: 50 ms

Hier zijn de snelheden ook lager dan normaal.

Verder duurt het heel lang voordat een download begint (of een website begint te laden).

Als er in Bennekom problemen zijn dan is Wageningen dus ook altijd de klos :'(

Hier kan je trouwens goed zien hoe zuinig chello is et het inkopen van capaciteit. Als de blauwe lijn weer plat gaat zit ie aan het maximum:

http://west-boot.mfnx.net/traffic/ams/amsix-chello.html

edit:
echt alles begint nu behoorlijk traag te gaan :Z websites laden duurt veel te lang :Z

Verwijderd

Topicstarter
Als jij nou ff flink gaat zeiken bij Chello, dan komt het hier ook wel weer goed :)

• Pc123
Op dinsdag 04 september 2001 21:59 schreef Coen het volgende:
Als jij nou ff flink gaat zeiken bij Chello, dan komt het hier ook wel weer goed :)
Voor 22 cent per minuut drie kwartier gaan wachten zeker, niet dus.

Chello is nu echt heel traag, 's ochends is chello op het moment wel ok maar 's avonds gaat ie als een slak :r

Verwijderd

Jup ook last van wat is eigelijk het probleem dat het opeens 's avonds zo traag gaat :?

Teveel mensen aangesloten op chello?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

chello E'hoven, alles ligt plat.

Zit nu (weer) met ISDN erop :(

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 19:25 schreef Pc123 het volgende:
Download van UPC testserver: 125 kb/sec
Download van nederlandse website: 110 kb/sec
Ping: 50 ms

Hier zijn de snelheden ook lager dan normaal.

Verder duurt het heel lang voordat een download begint (of een website begint te laden).

Als er in Bennekom problemen zijn dan is Wageningen dus ook altijd de klos :'(

Hier kan je trouwens goed zien hoe zuinig chello is et het inkopen van capaciteit. Als de blauwe lijn weer plat gaat zit ie aan het maximum:

http://west-boot.mfnx.net/traffic/ams/amsix-chello.html

edit:
echt alles begint nu behoorlijk traag te gaan :Z websites laden duurt veel te lang :Z
Jep dat is dus echt klote want die STM-1 zit gewoon vol... Ik kan nu soms niet meer lekker winamp bespelen :( Terwijl dat echt super is op lekker live te luisteren uit amerika.

• Pc123
Op woensdag 05 september 2001 08:43 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Jep dat is dus echt klote want die STM-1 zit gewoon vol... Ik kan nu soms niet meer lekker winamp bespelen :( Terwijl dat echt super is op lekker live te luisteren uit amerika.
Niet alles gaat over die lijn maar het geeft toch wel aan hoe zuinig chello is met het inkopen van capaciteit.

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
mmmmzzzz Hier in wageningen gaat het ook weer lekker alles ligt plat er ligt een router RRRRRR ik haat dit is www.roodbeen.net weer uit de lucht !

Verwijderd

Topicstarter
Jajaja.... vanavond net voor twaalven zet ik m'n PC aan en krijg ik dus geen IP adres. Rebooten naar een ander OS hielp niets, dus vervolgens maar weer geboot in Win2k om met de modem verder te gaan..... en zie daar..... Chello werkt weer...
Pagina: 1