hoe de bijlagen uit outlook verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views sinds 30-01-2008

• mooizooi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Als emailbeheerder en agenda gebruik ik microsoft outlook 2000. Het programma voldoet uitstekend. Toen ik echter eens ging kijken hoe groot mijn outlook data bestand was kwam ik erachter dat het inmiddels 350 mb is. :? Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door de vele bijlagen die ik verstuur bij mijn emails. Ik wil echter de melding van het sturen van de email bewaren en ook een vermelding hebben van de verstuurde bijlagen. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen.

Carpe Diem

Verwijderd

door deze vraag in een ander forum te stellen?

• mooizooi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Dat is inderdaad een zeer slimme opmerking. |:(

Carpe Diem

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 20:01 schreef mooizooi het volgende:
Dat is inderdaad een zeer slimme opmerking. |:(
Ik geef toe, hij benaderd bijna de intelligentie die afstraalt van jouw manier van denken en doen om in een forum waar groot ___HOSTING & WEBSERVER SOFT/HARDWARE___ boven staat deze vraag te posten.

Is een emailclient hosting software: hmmz.. wel handig maar, nee.
Is een emailclient server software: Nee.
Is een emailclient server hardware: Nee.

Is deze posting hier op het juiste adres: NEE.

Ik adviseer je om je vraag opnieuw te stellen of je topic te laten verhuizen naar WOS of Sofware algemeen.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 20:23 schreef sproggle het volgende:

[..]

Ik geef toe, hij benaderd bijna de intelligentie die afstraalt van jouw manier van denken en doen om in een forum waar groot ___HOSTING & WEBSERVER SOFT/HARDWARE___ boven staat deze vraag te posten.

Is een emailclient hosting software: hmmz.. wel handig maar, nee.
Is een emailclient server software: Nee.
Is een emailclient server hardware: Nee.

Is deze posting hier op het juiste adres: NEE.

Ik adviseer je om je vraag opnieuw te stellen of je topic te laten verhuizen naar WOS of Sofware algemeen.
IDD (zoals tweakers dat zeggen) dus je hebt gelijk mister Sproggle. Maar om toch nog even aardig te zijn voor de vraag die hier niet hoort te beantwoorden, de attachments verwijderen je door het emailtje selecteren. De delete knop 1 maal in te houden en daarna naar verwijdere items te gaan dan 1 maal op de rechtermuisknop te klikken en de map leeg maken optie te kiezen. >:)

Verwijderd

CTRL-A gevolgd door SHIFT-DELETE will do the job 2 >:)

Verwijderd

En als ik moderator zou zijn dan zou ik deze toch ff op slot doen om crosspostings e.d. te vermijden >:).

edit:
ff de subtiel mode aanzetten

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ochoch, wat zijn we weer flauw vandaag :)

Volgende keer zie ik graag even een icq'tje tegemoet, das wat handiger :P

Nahja, ga inderdaad hier:
[topic=219888/1/50]

maar verder.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.