Toon posts:

Unreal Tournament vastlopers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Unreal Tournament en andere spellen die gemaakt zijn met deze zefde engine (DS9 The Fallen, Adventure Pinball) lopen na enkele minuten vast. ;( :'(
Ik heb een p3 500, 256mb met een savage4. Zou toch makkelijk moeten werken denk ik. De 3d-settings van UT staan op S3 Metal.
Als ie vastloopt dan gaat het geluid nog door, maar het beeld zit vast. Restarten, herinstalleren, ctrl+alt+del, alt tab en al die shit werkt niet.
Heb de nieuwste via drivers van mijn mobo en ook de nieuwste S3 drivers. Iemand een proggie of andere manier om dit te verhelpen??? :?

Verwijderd

probeer eens gewoon met Direct3d of OpenGL te spelen

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij heb je speciale Metal drivers voor UT..ik zou zeggen, kijk eens op planetunreal.com of unrealtournament.com

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Heb je USB devices?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb een usbmuis.
openGL geeft dezelfde fout en direct3D vind ik niet mooi genoeg, ik weet het ben een beetje ontevreden maar ik wil het dus op S3 Metal of OpenGL spelen.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-11 13:15
1 tip: koop een geforce :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:24
http://www.jgc.homeip.net/news.php?newsid=107

dit misschien een oplossing? Werkte hier altijd perfect.

BTW: Zorg dat Sidebanding uitstaat, dit is altijd al een probleem geweest hier. Toen met de Savage4, gelukkig niet met de Viper2, maar wel weer met mijn Kyro2.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op maandag 03 september 2001 23:53 schreef Lord_Mithril het volgende:
1 tip: koop een geforce :)
Ja dan mag je mijne hebben. Geforce 256 SDR zuigt voor UT.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 09:58 schreef Nibbles het volgende:

[..]

Ja dan mag je mijne hebben. Geforce 256 SDR zuigt voor UT.
hebben ???? :)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
http://www.savagenews.com/drivers/s3/savage4.html

ik heb viper 2 met tweaked drivers en geen een spel werkt erop, behalve UT *D
das toevallig et enige wat ik speel, als er ooit weer iets komt dat ik leuk vin installeer ik de normale drivers wel weer. (maar daar werkt UT weer nie echt goed op) ach wat hou ik toch van mij v2 :P

Max

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op dinsdag 04 september 2001 10:06 schreef franktakes het volgende:

[..]

hebben ???? :)
Oops, niet weggeven nee :o

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:24
Die tweakdriver die niet werkte met andere spellen, welke was dat uit dat lijstje?

BTW: Dat ding spreekt nog over de 3.00 of 3.05 versie van mijn drivers, die ken ik niet eens meer :)

Verwijderd

dit zijn niet ondersteunde opties, daar is het spel erg duidelijk over naar mijn mening, koop dus een supported combiantie of wordt programeur.

niet werken is gewoon pech !
Op maandag 03 september 2001 23:09 schreef franktakes het volgende:
ja ik heb een usbmuis.
openGL geeft dezelfde fout en direct3D vind ik niet mooi genoeg, ik weet het ben een beetje ontevreden maar ik wil het dus op S3 Metal of OpenGL spelen.

Verwijderd

Topicstarter
met die andere drivers vand ie site waar ook dat s3 tweak op stond werkt als perfectio. thanks....
Pagina: 1