Ik zoek een?
Bowers & Willkins 606 S2 Anniversary
Wat is je budget?
800 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
we zijn de woonkamer aan het veranderen en heb onlangs twee Bowers & Willkins 607s2 achterluidsprekers gekocht voor de 5.1 set, nu heb ik als frontspeakers eens voor een prikie twee klipsch synergy f10 speakers gekocht en een bijpassende centerspeaker.
Als versterker heb ik een denon avr x1300w.,
Is het handig qua verbetering van geluidskwaliteit de 606s2 te kopen als frontspeakers ?
Ik heb al review bekeken maar vraag me af qua kwaliteit en geluid ik er op voor of achteruit gaat
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik hoor best wel verschil tussen hele goedkope en duurdere speakers maar ben geen audiofiel/freak.
Wat doe ik zoal series kijken via oa Netflix, blu ray afspelen voor films ,gamen en Spotify .
Woon gewoon in een rijtjeshuis .
Vloer laminaat , straks twee lagere driezits banken en nieuwe gordijnen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Bowers & Willkins 606 S2 Anniversary
Wat is je budget?
800 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
we zijn de woonkamer aan het veranderen en heb onlangs twee Bowers & Willkins 607s2 achterluidsprekers gekocht voor de 5.1 set, nu heb ik als frontspeakers eens voor een prikie twee klipsch synergy f10 speakers gekocht en een bijpassende centerspeaker.
Als versterker heb ik een denon avr x1300w.,
Is het handig qua verbetering van geluidskwaliteit de 606s2 te kopen als frontspeakers ?
Ik heb al review bekeken maar vraag me af qua kwaliteit en geluid ik er op voor of achteruit gaat
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik hoor best wel verschil tussen hele goedkope en duurdere speakers maar ben geen audiofiel/freak.
Wat doe ik zoal series kijken via oa Netflix, blu ray afspelen voor films ,gamen en Spotify .
Woon gewoon in een rijtjeshuis .
Vloer laminaat , straks twee lagere driezits banken en nieuwe gordijnen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.