Verbetering van front speakers aankoop bw 606 s2 speakers.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
Ik zoek een?
Bowers & Willkins 606 S2 Anniversary

Wat is je budget?
800 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
we zijn de woonkamer aan het veranderen en heb onlangs twee Bowers & Willkins 607s2 achterluidsprekers gekocht voor de 5.1 set, nu heb ik als frontspeakers eens voor een prikie twee klipsch synergy f10 speakers gekocht en een bijpassende centerspeaker.

Als versterker heb ik een denon avr x1300w.,

Is het handig qua verbetering van geluidskwaliteit de 606s2 te kopen als frontspeakers ?

Ik heb al review bekeken maar vraag me af qua kwaliteit en geluid ik er op voor of achteruit gaat

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik hoor best wel verschil tussen hele goedkope en duurdere speakers maar ben geen audiofiel/freak.

Wat doe ik zoal series kijken via oa Netflix, blu ray afspelen voor films ,gamen en Spotify .

Woon gewoon in een rijtjeshuis .

Vloer laminaat , straks twee lagere driezits banken en nieuwe gordijnen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
Is het waard om naar de B&W 606 s2 over te gaan is heel persoonlijk ieder oor is anders en duurder hoeft niet beter te klinken
Het beste wat je kunt doen is te proberen ze te beluisteren voor dat je ze koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb zelf synergy F1 (voorganger F10, zelfde speaker, ander kleurtje) als rear en F3 als front op Denon. Buurman (ook audioliefhebber) draait met Marantz op B&W, meen ook de 696s2. Ik hoor wel het kwaliteitsverschil tussen de Klipsch en de B&W. Maar de catch is: de Klipsch is een vloerstaande, en gaat van huis uit een stuk lager dan de B&W bookshelves.

Ruil je ze 1 op 1 om dan zou ik verwachten dat je laag gaat missen. Maar das prima met een sub aan te vullen, en zou ik ook zeker aanraden. Kan nu zelfs al, je F10's zullen er ook van profiteren :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)