Kan een Apple ID sneller hersteld worden dan aangegeven?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouther20
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 04-01 18:08
Ik heb sinds kort een nieuwe iPhone. Alleen is mijn Apple ID account vergrendeld wegens veiligheidsredenen. Ik heb dit geprobeerd te ontgrendelen maar dat lukt helaas niet. Er staat aangegeven dat mijn Apple ID account een accountherstel nodig heeft van 13 dagen.

Wat er dus op neer komt dat ik 13 dagen zal moeten wachten voor dat ik apps kan downloaden uit de App Store. Ik vind dit zo absurd lang om het hier bij neer te leggen. Het is ook zeer frustrerend. Zijn er mensen die dit ook eerder hebben meegemaakt? Kan een Apple Store of de online Apple Support niet eventueel dit proces versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Mouther20 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:16:
of de online Apple Support niet eventueel dit proces versnellen?
Waarom schiet je idd niet even een ticket in om daar een antwoord met 100% zekerheid te krijgen...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouther20
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 04-01 18:08
@jack zomer omdat die op dit tijdstip niet bereikbaar zijn…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik zei niet nu...
Morgen weer een dag,
Je zal toch niet binnen 5 seconden antwoord krijgen.
En misschien krijg je helemaal geen antwoord.
Of misschien wel, maar gaat het antwoord je niet bevallen (iets met vanuit rechtelijke eisen/verzoeken)

Dus misschien wel nu, en dan hopelijk morgen antwoord hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door jack zomer op 21-07-2023 23:36 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03:50
Mouther20 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:16:
Ik heb sinds kort een nieuwe iPhone. Alleen is mijn Apple ID account vergrendeld wegens veiligheidsredenen. Ik heb dit geprobeerd te ontgrendelen maar dat lukt helaas niet. Er staat aangegeven dat mijn Apple ID account een accountherstel nodig heeft van 13 dagen.

Wat er dus op neer komt dat ik 13 dagen zal moeten wachten voor dat ik apps kan downloaden uit de App Store. Ik vind dit zo absurd lang om het hier bij neer te leggen. Het is ook zeer frustrerend. Zijn er mensen die dit ook eerder hebben meegemaakt? Kan een Apple Store of de online Apple Support niet eventueel dit proces versnellen?
Het lijkt erop dat er (vaak) met verkeerde wachtwoorden is proberen in te loggen. De wachttijd duurt dan steeds langer. Je zult je bij Apple moeten verifieren.

https://appletoolbox.com/how-to-fix-your-disabled-apple-id/
(Doorscrollen naar How Do I Unlock My Disabled Apple ID?)