Vraag
Alle reacties
Opnieuw installeren al geprobeerd? De game files laten checken door de storefront waar de game op gekocht is? 
Precies wat de melding dus aangeeft in de foto die je geeft.
Precies wat de melding dus aangeeft in de foto die je geeft.
[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 21-07-2023 15:39 ]
Staat het spel geinstalleerd in een OneDrive map?
Want als ik melding zo zie zou ik denken dat OneDrive bestanden aan het syncen is oid en dat spel zelf daardoor geen toegang heeft.
Want als ik melding zo zie zou ik denken dat OneDrive bestanden aan het syncen is oid en dat spel zelf daardoor geen toegang heeft.
Heb je misschien de app Discord dat we via daar even kunnen bellen en dat ik mijn scherm deel en dan dat u kunt helpen hoe ik dat doe
Groetjes Tjez Bakker zoon van Remko
Dit is niet de bedoeling.Remko78 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:27:
Heb je misschien de app Discord dat we via daar even kunnen bellen en dat ik mijn scherm deel en dan dat u kunt helpen hoe ik dat doe
Het spel lijkt geïnstalleerd te zijn in OneDrive, dat is vragen om problemen. Installeer GTA5 eens opnieuw via de launcher waar die op gekocht is, op een normale installatie locatie, alvorens er FiveM overheen te gooien.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dit lijkt mij inderdaad het probleem. Oplossing is om het op een normale plek te installeren en niet in de OneDrive. Of je kan proberen om OneDrive af te sluiten voordat je het spel opstart.Albinoraptor schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:42:
Staat het spel geinstalleerd in een OneDrive map?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
bedankt voor de reacties maar hij komt automatisch in de one drive hoe voorkom ik dat?
Automatisch lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Dan zou ik dat hier ook moeten hebben met de launchers die ik gebruik en dat is toch echt niet zo.
CH4OS dankjewel voor u hulp, heeft u discord waarmee wij kunnen bellen en dat ik mijn scherm deel & u mij kunt helpen?
Geen van de storefronts/launchers waar GTA5 op beschikbaar is (ver)wijst standaard naar de documenten folder, en al helemaal niet naar OneDrive. Dus de vraag is; Op welke launcher is het spel gekocht?Remko78 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:34:
bedankt voor de reacties maar hij komt automatisch in de one drive hoe voorkom ik dat?
Het spel heb ik op Epic games & op de app Steam
Het forum is effectiever als we gewoon hier op het forum elkaar helpen. Daarnaast, vertrouw niet zomaar mensen via internet met zulke dingen om mee te laten kijken!Remko78 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:36:
CH4OS dankjewel voor u hulp, heeft u discord waarmee wij kunnen bellen en dat ik mijn scherm deel & u mij kunt helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 21-07-2023 16:44 ]
Epic: https://geekrumor.com/935...ll-location-on-epic-games
Steam: https://help.steampowered.../4BD4-4528-6B2E-8327#move
Beide platformen vragen overigens gewoon waar je het spel wil installeren zodra je op installeren klikt.
Steam: https://help.steampowered.../4BD4-4528-6B2E-8327#move
Beide platformen vragen overigens gewoon waar je het spel wil installeren zodra je op installeren klikt.
Wat heb je uiteindelijk gedaan? Dan kunnen anderen in de toekomst dat ook proberen, wellicht.
Pagina: 1