alles in zwart

Pagina: 1
Acties:

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03 23:41
Hey ppl,

Ik heb net een nieuwe kast gekocht een zwarte, en ik heb ook een prachtig mooi zwart branderdje.
Nou was ik een beetje aan het zoeken waar ik een zwarte dvd speler en disk-drive kan kopen, maar ik vond niks.
Weet iemand waar ik dit kan krijgen of kan ik ze beter zelf zwart gaan spuiten??

vinifinder.nl

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

vaak kun je heel simpel de frontjes er af halen. goed schoonmaken (ammniak). primer erop en overspuiten. neem matte lak en ik zou niet 100% zwart nemen..tenminste ik neem dat de rest dat ook niet is want dat is afschuwelijk lelijk.

This too shall pass

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 19:44

Whuzz

Dodgeball!

Ik zou nooit een brander ofzo kopen alleen omdat ik de kleur mooi vind ofzo...
Spuit dan inderdaad zelf het frontje ofzo, alhoewel het me moeilijk lijkt om dat in exact dezelfde kleur en glans als je kast te krijgen :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
gewoon alles WIT kopen, en dan lekker alles zelf spuiten :)

• MATANDO
tnx ppl, nog tips over wat voor verf etc. ?
Ik heb geen ervaring met het spuiten van dingen nl.

vinifinder.nl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zelf spuiten is id dhet goedkoopst. Weinig zin?

Bij Dynabyte zag ik laatst een zwarte Sony CDRW- misschien dat ze ook DVD's hebben, maar de prijs is gegarandeerd zum kotzen :r

Op de meeste PC beurzen is er wel ergens een zwarte floppy te vinden.

En als je een kapotte loopwerk kunt repareren kun je van mij een ouwe zwarte Mitsumi CDRom uit een Olivetti P75 voor niets krijgen :+

Oslik blyat! Oslik!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

IBM levert ook zwart (Stealth Black) spul :)

Alleen is het best wel duur (kwaliteit en support zijn duur, hierbij doel ik niet op de 60GXP series ;) ) en dan zou ik ook gewoon elcheapo wit spul kopen en spuiten met elcheapo zwart verf..

Verwijderd

Sony heeft zwarte DVD-spelers volgens mij heeft alternate ze en niet zo duur. En ibm/dell hebben ook zwarte monitor e.d.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Tips over het spuiten :

Welke verf je pakt is een beetje aan jezelf.
Gewoon standaard Gamma-spul is prima, al zweren sommige mensen bij dure auto-lak.
Het enige wat echt belangrijk is is dat je beter 10 keer een klein laagje kan spuiten dan 1 keer een dikke laag.

Probeer het anders eerst eens uit op een oud stuk hardware. (De PC van je vader/zusje/oma oid :P )

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Als je een onder deel mee neemt naar bv een verf fabriek wat ik zelf altijd doe. Dan kunnen ze de kleur precies voor je na maken, en in een spuitbus stoppen kost je maar iets meer. Dan heb je alles in de zelfde kleur.
Je kan naturlijk ook alles op nieuw spuiten.

Verwijderd

Ik heb laatst op een beurs een zwart toetsenbordje gekocht.
Misschien ook iets voor jou?
Mijn toetsenbord is alleen wel met een duitse toetsenbordindeling maar die zijn vast ook wel zonder ringel S te krijgen.
Kun je foto's posten als je het systeem af hebt?

• MATANDO
Ik ga maar voor spuiten, ik wil wel kwaliteit spul in mijn computer hebben :9

JcaG, ik zou niet weten waar hier ergens (omg. A'dam) een verf fabriek is, maar het idee is wel goed.

Oscar, met gamma spul bedoel je gewoon een spuitbus??
Ik dacht eerst aan zo'n airbrush ding, maar als het met een spuitbus gewoon goed gaat........ waarom niet.

474c44 {leuke nick) ik post wel een paar pics als mijn systeem af is, kan alleen nog wel een weekje of 2 duren(bestellingen zijn vaak nogal traag).
Zwarte toetsenborden heb ik wel vaker gezien, dus die moet ik idd wel met een normale toetsenbord indeling kunnen vinden.

Tnx voor jullie help :) :)

vinifinder.nl

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

zelf spuiten is makkelijker

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1