Nieuwbouw 2023, 18jan sleutel, eind februari betrokken, medio maart bij de verhuurder een probleem gemeld, namelijk fluit/piep/kabaal van kozijn in slaapkamer bij wind op het raam.
Pogingen tot verhelpen, omvatten alles kitten aan binnenkant langs vensterbank rand bij kozijn, waterslag aan buitenkant eraf halen, alles kitten wat daar te kitten valt, weer terugzetten en randjes dichtkitten.
Combi?band langs kozijn aan buitenkant.
Meest recent is extra stuk rubberdraad proppen tussen de randen van rubber wat om raam zit.. dit heeft het overigens erger gemaakt.
Van niet zuiver gefluit, naar zuiver gefluit, heel vreemd.
Ze willen eigenlijk niet veel meer doen behalve wellicht nog het rubber vervangen en zeggen dat het tot 80db kabaal mag make, dit lijkt mij sterk overigens.
Ik zelf vermoed dat het raam te strak zit, of heel misschien de scharnieren, zet ik het raam open dan is het geluid weg, weer dicht? Meteen terug bij wind.
Maar het meest lijpe is, het geluid komt (voor mijn gehoor) niet van het raam, maar een hoek van het kozijn.
Foto’s volgen en hopelijk werken de spoiler tags :
:strip_exif()/f/image/ErK2cTZTlTzCGUDRh1qXGaOW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TChKjoM82JbEuxduF7lqHZhb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rSF3N89bQu5ftACp0pMlxeQe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7C2cIuclptTC9U9VPgtWNjb5.jpg?f=fotoalbum_large)
Pogingen tot verhelpen, omvatten alles kitten aan binnenkant langs vensterbank rand bij kozijn, waterslag aan buitenkant eraf halen, alles kitten wat daar te kitten valt, weer terugzetten en randjes dichtkitten.
Combi?band langs kozijn aan buitenkant.
Meest recent is extra stuk rubberdraad proppen tussen de randen van rubber wat om raam zit.. dit heeft het overigens erger gemaakt.
Van niet zuiver gefluit, naar zuiver gefluit, heel vreemd.
Ze willen eigenlijk niet veel meer doen behalve wellicht nog het rubber vervangen en zeggen dat het tot 80db kabaal mag make, dit lijkt mij sterk overigens.
Ik zelf vermoed dat het raam te strak zit, of heel misschien de scharnieren, zet ik het raam open dan is het geluid weg, weer dicht? Meteen terug bij wind.
Maar het meest lijpe is, het geluid komt (voor mijn gehoor) niet van het raam, maar een hoek van het kozijn.
Foto’s volgen en hopelijk werken de spoiler tags :
:strip_exif()/f/image/ErK2cTZTlTzCGUDRh1qXGaOW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TChKjoM82JbEuxduF7lqHZhb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rSF3N89bQu5ftACp0pMlxeQe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7C2cIuclptTC9U9VPgtWNjb5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Rgt6uEgJP2QD3b97NBci90Ru.jpg?f=fotoalbum_large)