De Q6 heeft dus een half gebarsten scherm waardoor de middenkolom soms en de linkerkolom niet meer werkt. Daardoor kan ik de pincode niet meer ingeven.
Reparatiediensten weigeren de telefoon wegens gebrek aan onderdelen.
Ondertussen heb ik een nieuwe, dus ik wil gewoon de data er af halen.
Toegang via USB/PC werkt niet omdat de telefoon steeds om toestemming is blijven vragen met pin en bevestiging op de telefoon, ook al gaf ik telkens aan permanent toestemming te geven.
Dus de eenvoudigste oplossing zou zijn via PC de pincode te kunnen bevestigen, data over te zetten en klaar.
Programma's om toegang te krijgen vragen doorgaans enkele instellingen te wijzigen voordat dat kan, maar als dat kon was het niet nodig.
Zijn er nog opties?
Reparatiediensten weigeren de telefoon wegens gebrek aan onderdelen.
Ondertussen heb ik een nieuwe, dus ik wil gewoon de data er af halen.
Toegang via USB/PC werkt niet omdat de telefoon steeds om toestemming is blijven vragen met pin en bevestiging op de telefoon, ook al gaf ik telkens aan permanent toestemming te geven.
Dus de eenvoudigste oplossing zou zijn via PC de pincode te kunnen bevestigen, data over te zetten en klaar.
Programma's om toegang te krijgen vragen doorgaans enkele instellingen te wijzigen voordat dat kan, maar als dat kon was het niet nodig.
Zijn er nog opties?