Wanneer gaat bedenktijd wet koop op afstand in bij afhalen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Bij
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
via de webshop een set tuinstoelen besteld. Na aankoop zijn ze in de aanbieding gegaan en dat scheelt op onze aankoop 75 Euro. Gevraagd om coulance maar qua data vallen we buiten hun coulance regeling (14 dagen vanaf bestelmoment) dus geen tegemoetkoming.

Het alternatief dat ik zie, is de koop ongedaan maken op basis van de Wet Koop op Afstand. De hamvraag is wanneer de bedenktijd in werking treedt. Is dit vanaf het moment dat het Winkel filiaal mij belt dat ik de bestelling kan ophalen, of het moment waarop ik de bestelling daadwerkelijk ophaal en in ontvangst neem? En waar kan ik dit zwart op wit terugvinden? Rijksoverheid verwijst naar de ACM en daar vind ik niet letterlijk mijn antwoord. Ik mag aannemen het afhaalmoment, maar de Winkel webshop ging niet mee in mijn opmerking dat ik nog binnen de bedenktijd zit, daarom bij voorkeur bewijs nodig.

Besteldatum 30-6
Bericht van Winkel filiaal dat de stoelen binnen zijn 1-7
Stoelen afgehaald op 8-7
Ingangsdatum aanbieding folder per 17-7

De stoelen zitten nog nieuw in doos. Gaan we uit van de afhaaldatum dan kan ik de koop ongedaan maken. Gaan we uit van de datum waarop ze in het filiaal binnen kwamen dan kan het niet.

PS: voel je vrij je mening over de ethiek van dit handelen te delen. Daar worstel ik zelf een beetje mee. Het is een hoop geld en ik heb de mogelijkheid het te claimen. Aan de andere kant hebben we op het moment van bestellen de beslissing genomen voor bedrag X product Y te kopen en wat daarna komt is dan misschien niet meer zo relevant.

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 20-07-2023 22:51 . Reden: Naam winkel eenmalig in mo-tags gezet, verder verwijderd conform het beleid ]

Beste antwoord (via mrnn op 19-07-2023 22:36)

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

mrnn schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:04:
Het alternatief dat ik zie, is de koop ongedaan maken op basis van de Wet Koop op Afstand. De hamvraag is wanneer de bedenktijd in werking treedt. Is dit vanaf het moment dat het Winkel filiaal mij belt dat ik de bestelling kan ophalen, of het moment waarop ik de bestelling daadwerkelijk ophaal en in ontvangst neem? En waar kan ik dit zwart op wit terugvinden?
Ben je consument? Dan staat het in art. 6:230o BW ("de dag waarop de consument (...) de zaak heeft ontvangen"). Dat staat ook op de website van de verkoper:
Members only:

Die informatie moet je op een duurzame gegevensdrager zijn medegedeeld, anders is de termijn zelfs een jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 20-07-2023 22:52 ]

Beschermheer van het consumentenrecht

Alle reacties

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:30
Jammer topic dit... Je hebt wat gekocht wat je wilt hebben en op een later moment komt het in de aanbieding. Dat gebeurt nu eenmaal wel eens. Om dan juridisch te proberen zoeken hoe je nog net die korting toch kan krijgen... Jammer.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrnn
@Cyriel85 vandaar ook mijn PS onderaan het bericht, die feedback is ook zeker welkom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
14 dagen nadat je het artikel in bezit kreeg:

https://www.consuwijzer.n...wanneer-heb-ik-bedenktijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:30
Vind de kant over wat kan en mag qua terugbrengen ook wel interessant hoor. Maar dit hiervoor gebruiken is wel iets waardoor steeds meer winkels het moeilijk hebben.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:25
Volgens de geest van de wet zou de datum van afhalen moeten gelden.
Pas dan kon je beoordelen of je het product wilde houden.
Maar ik weet niet of dat juridisch steek houdt.

Het is mij ook wel eens overkomen en dat voelt tamelijk bekocht aan. Sindsdien kijk ik niet meer naar de prijzen nadat ik iets gekocht hebt.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NicoHF
  • Niet online
Tsja voor €75 had ik het wel geweten, retour ermee en opnieuw bestellen simpel zat.
De winkel had ook coulanter kunnen opstellen naar de klant toe maar helaas doen ze dat niet dus dan maar op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:48
Retour aanvragen(daarna heb je 14 dagen de tijd om het terug te brengen). Nieuw set bestellen en die ophalen. De winkel uit lopen en daarna weer naar binnen om de tuin set retour te brengen(de oude dus). En ta-da je hebt een goedkopere tuin set en de winkel heeft geen 2de kans product of iets dergelijks. Dus de "schade" is alleen de aanbieding.

Ik had het ook met een tv van media markt. Gekocht en 2 dagen later vol in de actie de tv die ik had gekocht 150 euro goedkoper ben er mee naar de winkel gegaan en die hebben de tv op afstand retour genomen en direct voor de aanbiedingen prijs verkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrnn
Cyriel85 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:31:
Vind de kant over wat kan en mag qua terugbrengen ook wel interessant hoor. Maar dit hiervoor gebruiken is wel iets waardoor steeds meer winkels het moeilijk hebben.
Aan de ene kant mee eens, aan de andere kant vind ik het als consument ook wel erg vermoeiend dat te pas en te onpas stunten met prijzen met de daarbij behorende FOMO en gevoel dit dan slim te moeten timen. Vond de uitzending van de Keuringsdienst van Waarde wel interessant over drogisterijen in NL vs Duitsland waar hier de aanbiedingen over elkaar heen vallen en dit in Duitsland helemaal niet zo is. Dat shopt een stuk rustiger en makkelijker lijkt me.

Wil het retourneren daarmee niet goed praten maar het is wel mede een gevolg van de stuntmentaliteit van de retailers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik zou mijn kostelijk vermaken als het ooit een keer omgekeerd is.
Sorry dit is bedrijf xxx, uw heeft 10dagen geleden een product gekocht.
Maar de prijs is nu verdubbeld, wilt uw dit even overmaken...

Ik vind het terug sturen en opnieuw bestellen kansloos, helemaal voor 75 euro .
Ik vind het bedrijf ook een beetje achterlijk, handiger voor hun is idd coulance tonen en die datum oprekken.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
@jack zomer Terecht punt. Al vind ik het in dit geval wel een gevolg van het continue stuntgedrag van de retailers. Het wordt in dit soort gevallen niet goedkoper of duurder vanwege grondstofprijzen en koersverschillen maar is ingecalculeerd stunten met prijzen in folders om mensen naar de winkel te krijgen (en ongetwijfeld ook een stukje voorraad en vraag en aanbod).

Terugsturen is geen sprake van, dan zou ik het sowieso niet gedaan hebben. Het gaat om een webshop bestelling die je in de winkel afhaalt.

Ik had inderdaad verwacht dat de winkel zich coulanter zou opstellen. Ik heb niet om het aanbiedingsbedrag gevraagd maar om een tegemoetkoming. Maar het is uiteindelijk niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Niet online
jack zomer schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:59:
Ik zou mijn kostelijk vermaken als het ooit een keer omgekeerd is.
Sorry dit is bedrijf xxx, uw heeft 10dagen geleden een product gekocht.
Maar de prijs is nu verdubbeld, wilt uw dit even overmaken...

Ik vind het terug sturen en opnieuw bestellen kansloos, helemaal voor 75 euro .
Ik vind het bedrijf ook een beetje achterlijk, handiger voor hun is idd coulance tonen en die datum oprekken.
Dat is niet mogelijk, tenzij het een prijsfout was er is immers een koopovereenkomst.
En zelfs dan kan je wegens eenzijdig gewijzigde voorwaardes de koop ontbinden.

Waar TS gebruik van maakt is z'n herroepings recht en vervolgens koopt die het opnieuw voor het lagere bedrag.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Het alternatief dat ik zie, is de koop ongedaan maken op basis van de Wet Koop op Afstand. De hamvraag is wanneer de bedenktijd in werking treedt. Is dit vanaf het moment dat het Winkel filiaal mij belt dat ik de bestelling kan ophalen, of het moment waarop ik de bestelling daadwerkelijk ophaal en in ontvangst neem? En waar kan ik dit zwart op wit terugvinden?
Ben je consument? Dan staat het in art. 6:230o BW ("de dag waarop de consument (...) de zaak heeft ontvangen"). Dat staat ook op de website van de verkoper:
Members only:

Die informatie moet je op een duurzame gegevensdrager zijn medegedeeld, anders is de termijn zelfs een jaar.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:07
fopjurist schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 22:24:
[...]

***members only***

Maar, dan gooi ik hem even om fopjurist.

Stel ik ben op vakantie en daarom wordt het artikel op 1 januari bij de buren bezorgd (PostNL). Ik haal het artikel op 15 januari bij de buren op als ik terug ben van vakantie.

Begint mijn 14 dagen periode dan op 1 januari (dag bezorging, ik kan het dan ophalen) of begint mijn 14 dagen periode dan op 15 januari (ik kan aantonen dat mijn vliegtuig toen pas in Nederland aankwam)?

Nu kan ik de afleverlocatie ook veranderen naar een PostNL punt met dezelfde data. Gaat de 14-dagen termijn dan in op 1 januari (dag dat het bij het pakketpunt werd bezorgd) of op 15 januari (dag dat ik het daar ophaalde)?

En vervolgens de derde optie: ik laat het bij de bouwmarkt in de buurt bezorgen door de webshop van de bouwmarkt.

In alle drie de gevallen heeft de consument het pas op 15 januari ontvangen?

[ Voor 3% gewijzigd door President op 20-07-2023 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
President schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 06:02:
[...]

Maar, dan gooi ik hem even om fopjurist.

Stel ik ben op vakantie en daarom wordt het artikel op 1 januari bij de buren bezorgd (PostNL). Ik haal het artikel op 15 januari bij de buren op als ik terug ben van vakantie.

Begint mijn 14 dagen periode dan op 1 januari (dag bezorging, ik kan het dan ophalen) of begint mijn 14 dagen periode dan op 15 januari (ik kan aantonen dat mijn vliegtuig toen pas in Nederland aankwam)?

Nu kan ik de afleverlocatie ook veranderen naar een PostNL punt met dezelfde data. Gaat de 14-dagen termijn dan in op 1 januari (dag dat het bij het pakketpunt werd bezorgd) of op 15 januari (dag dat ik het daar ophaalde)?

En vervolgens de derde optie: ik laat het bij de bouwmarkt in de buurt bezorgen door de webshop van de bouwmarkt.

In alle drie de gevallen heeft de consument het pas op 15 januari ontvangen?
https://www.charlotteslaw...echt-wanneer-er-geleverd/

Hierin staat inderdaad je het pakket pas op 15 januari hebt ontvangen ook dan pas alles gaat lopen(al sturen de meeste PostNL punten je pakket na 7 dagen retour afzender).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
Bij Winkel via de webshop een set tuinstoelen besteld. Na aankoop zijn ze in de aanbieding gegaan en dat scheelt op onze aankoop 75 Euro. Gevraagd om coulance maar qua data vallen we buiten hun coulance regeling (14 dagen vanaf bestelmoment) dus geen tegemoetkoming.

Het alternatief dat ik zie, is de koop ongedaan maken op basis van de Wet Koop op Afstand. De hamvraag is wanneer de bedenktijd in werking treedt. Is dit vanaf het moment dat het Winkel filiaal mij belt dat ik de bestelling kan ophalen, of het moment waarop ik de bestelling daadwerkelijk ophaal en in ontvangst neem? En waar kan ik dit zwart op wit terugvinden? Rijksoverheid verwijst naar de ACM en daar vind ik niet letterlijk mijn antwoord. Ik mag aannemen het afhaalmoment, maar de Winkel webshop ging niet mee in mijn opmerking dat ik nog binnen de bedenktijd zit, daarom bij voorkeur bewijs nodig.

Besteldatum 30-6
Bericht van Winkel filiaal dat de stoelen binnen zijn 1-7
Stoelen afgehaald op 8-7
Ingangsdatum aanbieding folder per 17-7

De stoelen zitten nog nieuw in doos. Gaan we uit van de afhaaldatum dan kan ik de koop ongedaan maken. Gaan we uit van de datum waarop ze in het filiaal binnen kwamen dan kan het niet.

PS: voel je vrij je mening over de ethiek van dit handelen te delen. Daar worstel ik zelf een beetje mee. Het is een hoop geld en ik heb de mogelijkheid het te claimen. Aan de andere kant hebben we op het moment van bestellen de beslissing genomen voor bedrag X product Y te kopen en wat daarna komt is dan misschien niet meer zo relevant.
Ik kan je niet vertellen of je stoelen nog terug kan brengen dus daar krijg je van mij geen antwoord op

Alleen ik vraag mij af of je het moet doen het terug brengen, op het moment van kopen vond je de prijs van de stoelen goed en vond je het een goede deal en was je er happy mee
En ja vervelend dat ze later goedkoper worden verkocht maar dat blijf je toch houden met alles wat je koopt, er is altijd een kans dat iets goedkoper of duurder wordt
Om dit probleem te voorkomen als je voor zoiets gevoelig bent is om na de koop gewoon het artikel niet meer op te zoeken van wat kost het nu
Wil je altijd graag goedkoop uit zijn is het soms gewoon goed nadenken bij tuin stoelen was het misschien verstandiger om ze in het najaar te kopen ipv in de zomer dan heb heb je er deze zomer misschien niks aan maar volgend jaar wel en had je er waarschijnlijk minder voor betaald

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 20-07-2023 22:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Wil je in de nabije toekomst nog iets bij Winkel kopen? Kun je dan misschien een cadeaubon krijgen? Dan weten ze dat ze de 75 euro op een later moment terug krijgen, maar kun je dat artikel wel "gratis" kopen. Zo doe ik het wel vaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Steenw schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 06:51:
[...]

Ik kan je niet vertellen of je stoelen nog terug kan brengen dus daar krijg je van mij geen antwoord op

Alleen ik vraag mij af of je het moet doen het terug brengen, op het moment van kopen vond je de prijs van de stoelen goed en vond je het een goede deal en was je er happy mee
En ja vervelend dat ze later goedkoper worden verkocht maar dat blijf je toch houden met alles wat je koopt, er is altijd een kans dat iets goedkoper of duurder wordt
Om dit probleem te voorkomen als je voor zoiets gevoelig bent is om na de koop gewoon het artikel niet meer op te zoeken van wat kost het nu
Wil je altijd graag goedkoop uit zijn is het soms gewoon goed nadenken bij tuin stoelen was het misschien verstandiger om ze in het najaar te kopen ipv in de zomer dan heb heb je er deze zomer misschien niks aan maar volgend jaar wel en had je er waarschijnlijk minder voor betaald
Die hoor ik vaker voorbij komen. Maar hoe ga je dat Google wijsmaken of de postbode die een reclame folder in de brievenbus propt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
loki504 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 07:11:
[...]

Die hoor ik vaker voorbij komen. Maar hoe ga je dat Google wijsmaken of de postbode die een reclame folder in de brievenbus propt?
er zijn natuurlijk stickers voor op de brievenbus van geen reclame is misschien wel wat extreem maar op basis van iets kopen omdat het in een reclame folder staat is je zelf vaak een oor aan naaien
Ik heb zelf meerdere winkels gehad en producten zijn bij winkel x deze week in de aanbieding en volgende week bij winkel a en dan heeft winkel x de prijs weer bijgesteld naar de advies prijs
Als je toe bent aan een nieuw product is het meestal verstandiger om op dat moment te googelen en zul je zien dat de prijs van winkel x en winkel a niet zo goed was

En hoe je google wijsmaken daarmee bedoel dat je automatisch reclame krijgt van het product waarop je ooit hebt gegoogeld dit kun je gewoon uitzetten althans ik heb er geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Steenw schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 07:28:
[...]

er zijn natuurlijk stickers voor op de brievenbus van geen reclame is misschien wel wat extreem maar op basis van iets kopen omdat het in een reclame folder staat is je zelf vaak een oor aan naaien
Ik heb zelf meerdere winkels gehad en producten zijn bij winkel x deze week in de aanbieding en volgende week bij winkel a en dan heeft winkel x de prijs weer bijgesteld naar de advies prijs
Als je toe bent aan een nieuw product is het meestal verstandiger om op dat moment te googelen en zul je zien dat de prijs van winkel x en winkel a niet zo goed was

En hoe je google wijsmaken daarmee bedoel dat je automatisch reclame krijgt van het product waarop je ooit hebt gegoogeld dit kun je gewoon uitzetten althans ik heb er geen last meer van
Tuurlijk kan je stickers gebruiken en tuurlijk kan je Google vertellen geen persoonlijke reclame meer te sturen. Ik bedoel alleen niet meer laten zien voor dat product als je het gekocht hebt...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:01
Cyriel85 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:31:
Deze winkels kiezen bewust voor de strategie om regelmatig met kortingen mensen naar de winkel te lokken. Aan deze strategie zitten voordelen en nadelen. Het is aan de desbetreffende winkel of de voordelen tegen de nadelen opwegen. Zoniet, dan moet de winkel een andere strategie bedenken en toepassen.

Wat had de winkel in dit geval kunnen doen: de korting alsnog geven, dat zou ze de kosten van retour nemen en opnieuw versturen besparen. Kortom het is een keuze die deze winkel maakt om het zo te doen en te hopen dat mensen het erbij laten zitten en de volgende keer alsnog terug komen bij ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:06
Als 75 euro "een hoop geld" is (ik gooi het ook niet zomaar over de schutting), dan zou ik sowieso geen geld uitgeven aan nieuwe tuinstoelen maar eens rondkijken bij de plaatselijke kringloop, Marktplaats of binnen de vrienden/kennissenkring informeren.

[ Voor 10% gewijzigd door Dagion op 20-07-2023 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
loki504 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 07:48:
[...]

Tuurlijk kan je stickers gebruiken en tuurlijk kan je Google vertellen geen persoonlijke reclame meer te sturen. Ik bedoel alleen niet meer laten zien voor dat product als je het gekocht hebt...
Yup ik heb gezegd dat het extreem was maar waarom zou je reclame willen hebben je wordt lekker gemaakt met aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn maar gewoon een tweede advies prijs die vast gesteld is door de fabrikant

laat ik een voorbeeld noemen met elektronica winkels Mediamarkt heeft deze week een Philips tv in de aanbieding, die zelfde tv wordt volgende week door expert aangeboden voor exact de zelfde aanbiedingsprijs als de mediamarkt het deze week heeft, op het moment dat de expert hem in de aanbieding heeft veranderd de prijs bij de mediamarkt hem weer voor de normale adviesprijs
Wie regelt dit allemaal dat is de fabrikant of denk je dat het toeval is dat prijzen waarmee geadverteerd wordt bij de verschillende ketens allemaal het zelfde zijn
Mag het nee maar het gebeurt toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
Bedankt voor alle reacties, zo te lezen heb ik in ieder geval het recht de koop ongedaan te maken. De mening of dat ethisch is verschilt per persoon, daar zal ik tot het weekend nog eens even over nadenken.

In reactie op een paar opmerkingen die ik zie: wij houden absoluut niet bewust de prijs in de gaten nadat we iets kopen. Maar mijn vriendin kijkt wel altijd in bepaalde folders en die kwam het daardoor tegen.

Over de verbazing dat ik 75 Euro veel geld noem: de boodschappen en hypotheek komt niet in gevaar hoor. Maar het is meer dan een schouderophalend bedrag waar je een prima etentje van kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:35
En als je contact opneemt en aangeeft wat je van plan bent te doen, wellicht dat ze het dan op een andere wijze willen regelen met je. Het zou hun immers werk schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouweklimgeit
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
mrnn schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:21:
Over de verbazing dat ik 75 Euro veel geld noem: de boodschappen en hypotheek komt niet in gevaar hoor. Maar het is meer dan een schouderophalend bedrag waar je een prima etentje van kunt hebben.
Groot gelijk hoor, ik zou principieel gewoon de set terugbrengen en opnieuw bestellen. Sterker nog, als een winkel mij zou proberen af te wimpelen had ik de set in zijn geheel teruggebracht en elders besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

Tsja, dan komt die maar weer, ook als is het de dooddoener van de eeuw:
Als het 50 euro duurder was geworden, was je die 50 euro dan gaan brengen naar de winkel? Je mag dan ook gewoon gebruik maken van je herroepingsrecht, dat verandert niet.

Je koop iets tegen een prijs die je goed vindt. Niet zeuren als het daarna in de aanbieding komt, dat hoort ook bij het kopen van spullen. Kan ook andersom zijn. Ik heb 2 jaar geleden een Miele wasmachine gekocht, die werd 100 euro duurder 2 weken later. Kan dus ook, alleen daar letten mensen uiteraard nooit op want het is niet in hun voordeel.

Als er wat te halen valt gaan wij als Nederlandse consument ver. Ooit in mijn winkel een artikel 5 euro lager geprijsd ( inkoop was 5 euro gezakt en daarmee de adviesprijs ook ) en heb serieus iemand gehad die het artikel ging retourneren op eigen kosten en het daarna opnieuw ging bestellen. Een klacht ingediend bij thuiswinkel over het niet 100% duidelijk vermelden van retourkosten en zo hopen de retourkosten ook vergoed te krijgen. Helaas was het wel 100% duidelijk en had de klant geen poot om op te staan.

Je maakt wat mee in de retail tegenwoordig :+

[ Voor 32% gewijzigd door OMD op 21-07-2023 11:28 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Pagina: 1