Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-06 23:38
Edit, autocorrect heeft schermtijd aangepast naar schermruimte 😅

Mijn vraag
We gebruiken al een tijdje schermtijd voor de kinderen op hun mobiel, maar de laatste tijd viel het mij op dat de limieten telkens verdwijnen.

Dan gaat het specifiek om applimieten.
Bij applimieten kies ik voor alle apps en in “altijd toegestaan” definieer ik de apps die buiten dit limiet vallen.

Na het instellen zie ik alles staan en krijgt mijn zoon netjes een beperking opgelegd.

Maar nu komt het, wanneer hij kiest voor “nog 1 minuut” dan vervallen opeens al mijn ingestelde limieten voor zijn account.

Is dit een bug?
Het gebeurt keer op keer. Op deze manier werkt dit niet. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 10 recente iOS

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Iedere keer opnieuw instellen, code gewijzigd, niets helpt.

[ Voor 4% gewijzigd door Tweak_ers op 19-07-2023 20:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:42
Misschien beter als je de vraag rechtstreeks aan Apple stelt? Er is gewoon een Apple support app in de app store die je kunt installeren en dan met hun chatten over dit onderwerp.
Mogelijk zit er een fout in je instellingen, of als het een echte bug is, kunnen zij die voor je oplossen in de volgende update van iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 10:19
Hier exact hetzelfde probleem. Er kan meerdere keren gekozen worden voor 1 minuut extra en soms opeens vervalt de limiet in zijn geheel. Had je toevallig al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 17-06 09:05

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Sorry hoor maar als Apple iets niet op orde geeft dan is het schermtijd wel, er is altijd iets mee. Als het kind de klok op 6:59 zet en 1 minuut wacht dat resetten zijn/haar limieten. Al meerdere malen proberen contact opnemen en altijd hetzelfde liedje, "Sorry meneer, maar dit zal vast in een volgende update opgelost worden.". Tja al een paar updates later nog niets gebeurd. Ik ben al altijd blij geweest met alles van Apple maar dit...

Shit happens yk