Edit, autocorrect heeft schermtijd aangepast naar schermruimte 😅
Mijn vraag
We gebruiken al een tijdje schermtijd voor de kinderen op hun mobiel, maar de laatste tijd viel het mij op dat de limieten telkens verdwijnen.
Dan gaat het specifiek om applimieten.
Bij applimieten kies ik voor alle apps en in “altijd toegestaan” definieer ik de apps die buiten dit limiet vallen.
Na het instellen zie ik alles staan en krijgt mijn zoon netjes een beperking opgelegd.
Maar nu komt het, wanneer hij kiest voor “nog 1 minuut” dan vervallen opeens al mijn ingestelde limieten voor zijn account.
Is dit een bug?
Het gebeurt keer op keer. Op deze manier werkt dit niet. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 10 recente iOS
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Iedere keer opnieuw instellen, code gewijzigd, niets helpt.
Mijn vraag
We gebruiken al een tijdje schermtijd voor de kinderen op hun mobiel, maar de laatste tijd viel het mij op dat de limieten telkens verdwijnen.
Dan gaat het specifiek om applimieten.
Bij applimieten kies ik voor alle apps en in “altijd toegestaan” definieer ik de apps die buiten dit limiet vallen.
Na het instellen zie ik alles staan en krijgt mijn zoon netjes een beperking opgelegd.
Maar nu komt het, wanneer hij kiest voor “nog 1 minuut” dan vervallen opeens al mijn ingestelde limieten voor zijn account.
Is dit een bug?
Het gebeurt keer op keer. Op deze manier werkt dit niet. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 10 recente iOS
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Iedere keer opnieuw instellen, code gewijzigd, niets helpt.
[ Voor 4% gewijzigd door Tweak_ers op 19-07-2023 20:37 ]