Op vakantie buiten de EU met openstaande oude boete

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Hi Tweakers,

Eind september ga ik voor 3 weken naar Thailand.

Alles geregeld, maar ik heb nog een oude (openstaand?) boete. Dit is een boete van januari 2021. Betreft een WOK op mijn oude auto.

Nou heb ik destijds een bezwaar brief gestuurd omdat ik er niet mee eens was. Twee jaar later heb ik nog steeds niks gehoord en ook geen brief gekregen.

Betekent dit dat ik dan niet naar het buitenland kan gaan omdat er nog een boete op mijn naam staat? Een openstaande boete begrijp ik wel, maar als er een bezwaar brief bestuurd is... Is het San nog steeds een openstaande boete?

Afgelopen drie dagen heb ik met de belastingdienst/Cjib gebeld, maar ik sta elke keer voor een half uur in de wacht (als het niet meer is).

Hopelijk weet hier iemand een antwoord op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:22

Speedmaster

Make my day...

Is het een boete van justitie of belastingdienst. Je kan bij het OM Inloggen om openstaande boetes en bezwaren in te zien. Voor belastingdienst zal je moeten bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Speedmaster schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:43:
Is het een boete van justitie of belastingdienst. Je kan bij het OM Inloggen om openstaande boetes en bezwaren in te zien. Voor belastingdienst zal je moeten bellen
Van de belastingdienst. Zie trouwens dat het een jaar geleden is ipv 2 jaar :)

Als ik op de boete in mijn portaal klik zie ik het volgende staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dm65WfDI2N7xxXb1fZ62VK71DWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ReTusRrHsyNZCl5L0UDo5e2T.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan morgen weer bellen, maar ik verwacht er niet veel van..

[ Voor 3% gewijzigd door Knamix op 19-07-2023 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-10 23:19
Bellen is niet nodig. Tenzij de officier van justitie besluit de strafbeschikking in te trekken, krijg je vanzelf een keer een oproeping om te verschijnen bij de kantonrechter die de zaak zal behandelen (en dat mag even duren, als je binnen drie jaar na 7 februari 2022 niets hoort wordt het pas interessant). Je hebt dus nu ook geen boete openstaan.

[ Voor 3% gewijzigd door voske op 19-07-2023 21:23 ]

Be yourself, no matter what they say ...