Toon posts:

problemen met gamespot en streaming:mxstream fast!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik word er gek van toen ik voor het eerst mxstream had geinstaleerd had ik er nooit problemen mee ,maar sinds nu sinds enkele maanden alleen maar. :'(

ik heb dit eigenlijk alleen met gamespot.com/nl wat vrij irritant is want ik kom er graag . elke keer als ik wil streamen loopt het beeld vast en gaat het geluid door. een vpn probleem is het in iedergeval niet want die heb ik er net uitgesloopt met die "adsl tweak".

k'heb gamespot al gemaild maar die zeiden dat het aan mn config moet liggen . ik heb dus alles al geprobeerd met proxy zonder proxy <ook in WM . met realmedia gebeurt het ook !

is er iemand die dit probleem kent of mogelijk een oplossing weet hiervoor?

Verwijderd

Dan e-mail je je provider toch even. Of je probeert of streaming video van een andere site wel lukt.

Verwijderd

Topicstarter
ja mn provider(xs4all)doet er nu al 2 weken over om een reply te sturen dus daar heb ik de hoop al op opgegeven.

enja wel leuk idee om van een andere site te streamen maar voor zover ik weet heeft gamespot.com de meeste streams en vaak ook de mooiste(kik maar naar gamespot.nl die zijn echt niet mooi meer) + daar heb je ook veel video previews wat wel erug relax is natuurlijk !!

Verwijderd

Enig idee wat de bestandsextensie is van het bestand? Probeer anders eens of je een videobestand kunt downloaden en dan bekijken vanaf je harde schijf. Heb je het probleem dan nog, is het een video gerelateerd probleem en geen adsl probleem.

Verwijderd

Topicstarter
(sorry ben een tijdje weggeweest :) )

maar nee dat is het ook niet want daar heb ik nooit problemen mee . het is echt altijd alleen op die specifieke site (echt vaag) .