Toon posts:

No Name Geforce 2MX?!

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het wat een Geforce 2MX kaartjes?
Voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen alleen de kwaliteit of dat wat is? Iemand er ervaring mee?

(8>

Verwijderd

Geforce 2 MX is wel goed.
maar er zijn verschillende versies:
Geforce 2 MX = goede kaart
Geforce 2 MX200 = ERRUG BRAK NIET DOEN!!!
Geforce 2 MX400 = De beste geforce2mx :)
Kijk op :
http://www.nvidia.com/ie/cp-geforce2mx.htm
voor details.
Misschien moet je overwegen om een GTS te kopen,die zijn veel sneller en maar een stukje duurder:
http://www.nvidia.com/ie/cp-geforce2pro.htm

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Zijn volgens mij gewoon Nvidia reference bordjes

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 19:14 schreef pentium het volgende:
Geforce 2 MX is wel goed.
maar er zijn verschillende versies:
Geforce 2 MX = goede kaart
Geforce 2 MX200 = ERRUG BRAK NIET DOEN!!!
Geforce 2 MX400 = De beste geforce2mx :)
Bedankt voor de info. Ik ken de kaartjes wel alleen ben ik benieuwd naar de kwaliteit van de NoNames. Vooral 2D of het was is.

En volgens mij zijn de MX200 en MX400 allebij niet echt de van het. De gewone Geforce 2MX is de beste van het rijtje volgens mij. Ik heb zelf een Gainward Expert Golden Sample. Een tijdje geleden had ik hier een GF2MX400 over de vloer maar die presteerde een stuk minder dan mijn 'gewone' MX.

Mijn vraag gaat ook over een Geforce 2MX. Niet een MX200 of 400.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 19:16 schreef ubermaestro het volgende:
Zijn volgens mij gewoon Nvidia reference bordjes
Dat wil zeggen dat ze goed zijn?
De componenten die op de kaart worden geplakt bepalen natuurlijk de kwaliteit van de kaart. Ookal is het design volgens de NVidia reference.

Ben dus benieuwd naar het beeldkwaliteit en prestatie. *D

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:52
Ik had een Asus GF2MX. Toch een A-merk. Maar met matige 2D. Heb nu een Elsa GF3 met goede 2D. Merk zegt toch niet alles.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De G3 heeft gewoon een betere 2d dan de G2

Verwijderd

Topicstarter
Hmm blijk toch dat er weinig mensen een NoName hebben want ik krijg geen antwoord op mijn vraag ;)

Verwijderd

De kloonfabrikanten krijgen allemaal hetzelfde basic-schema van Asus, en ze mogen er zelf dingen bij verzinnen ter optimalisatie van de performance. Meestal wordt er niet zoveel bijgetekend, en daarom is een NoName bijna net zo goed als een echte Asus.

• sharkzor
  • Laatst online: 19-08 14:18
ik heb voor m'n 2e bak ooit eens zo'n ding gekocht bij gistron. bleek van het merk videal te zijn (no-name dus ;) )

werkt perfect, alleen kwam ik er een beetje telaat achter dat er geen blue-orb op past. condensator zat in de weg |:(
heb klemmetjes van origineel coolblok gemold, dus dat schiet lekker op :(
voor de rest werkt ie hetzelfde als alle andere geforce 2 mx'en. gewoon goed.

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb ik wat meer aan.
Misschien dan toch voor de gein een NoName GF2MX voor mijn neefje kopen :)
Verder nog ideeen over of is iedereen er over eens? :)

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op maandag 03 september 2001 19:36 schreef CRiViT het volgende:

[..]

Dat wil zeggen dat ze goed zijn?
De componenten die op de kaart worden geplakt bepalen natuurlijk de kwaliteit van de kaart. Ookal is het design volgens de NVidia reference.

Ben dus benieuwd naar het beeldkwaliteit en prestatie. *D
Als je beeldkwaliteit belangrijk vindt zou ik als ik jou was geen GF2MX nemen. In 2D valt het behoorlijk tegen. Wil je prestatie dan is het verstandig om verder te zoeken. Een 'gewone' GF2GTS is in dat geval een goede keuze.

• sharkzor
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op maandag 03 september 2001 20:35 schreef Jake Blues het volgende:

[..]

Als je beeldkwaliteit belangrijk vindt zou ik als ik jou was geen GF2MX nemen. In 2D valt het behoorlijk tegen. Wil je prestatie dan is het verstandig om verder te zoeken. Een 'gewone' GF2GTS is in dat geval een goede keuze.
??? op m'n 17" zie ik echt geen verschil.

• InterCC
  • Laatst online: 11:46
Op maandag 03 september 2001 20:35 schreef Jake Blues het volgende:

[..]

Een MX is een "gehandicapte" GTS en volgens mij hebben ze de zelfde RAMDAC en daarmee dus ook de zelfde 2d kwaliteit :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:52
Op maandag 03 september 2001 21:34 schreef InterCC het volgende:

[..]

Een MX is een "gehandicapte" GTS en volgens mij hebben ze de zelfde RAMDAC en daarmee dus ook de zelfde 2d kwaliteit :)
Nee hoor. Het zijn de uitgangsfilters die het 'm doen. Bij een test in de C'T een tijdje geleden, kwam de Asus v7700 qua 2D als goed uit de bus en de v7100 als middelmatig.

• Jake Blues

Jake Blues

AKA Jake

[..]

Ik noem de GF2GTS omdat de topicstarter naar de "prestatie" vraagt. V.w.b. "beeldkwaliteit" geef ik aan dat hij geen GF2MX moet nemen.

• Jake Blues

Jake Blues

AKA Jake

Op maandag 03 september 2001 21:41 schreef biobak het volgende:

[..]

Nee hoor. Het zijn de uitgangsfilters die het 'm doen. Bij een test in de C'T een tijdje geleden, kwam de Asus v7700 qua 2D als goed uit de bus en de v7100 als middelmatig.
Dat artikeltje kan ik me nog vaag herinneren. Was het niet zo dat bijna alle GF2MX-en een waardering middelmatig tot slecht kregen? Er was één uitzondering geloof ik...

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Neuh - dat prijsverschil zit hem niet alleen in de GPU. Heb hier een :r Powercolor GF2MX en een Powercolor GF2 GTS. Die tweede heeft een beduidend betere 2d beeldkwaliteit op dezelfde resoluties. Vooral op >1204x768 faalt de MX bij mij.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik zou gewoon een hercules (oem) versie pakken

die zal nu denk ik minder dan 200 piek kosten dus :)

ik heb em zelf ook gehad. LEKKER KAARTJE HOOR ! 80 fps kan hij nog halen met UT :)

en met 2001 3dmark haalde ik de 2700 punten (met een athlon 800)

Verwijderd

nou ik ben dus een van die personen die een noname geforce in zijn systeem heb zitten : Amd Duron 800 mhz 384 mb sdram
40 gb hardeschijf western digital noname geforce 2 mx 200
dmx fire 1024 2 realtek netwerkaarten die geforce doet perfect gekocht op jaarbeurs in utrecht voor 99 piek :P

Verwijderd

Beetje nutteloze schop dit
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.